השבוע התקיים בהיכל ארנה בירושלים "יום ירושלים" בהשתתפות שר ירושלים ומורשת חה"כ זאב אלקין וראש העיר ירושלים מר ניר ברקת. שלומי שבת אירח את דודו אהרון, יובל דיין, ישי ריבו, עידן עמדי, ריטה והפרויקט של רביבו. הגיעו 9000 מתושבי ויקירי העיר וביניהם רמי לוי ואשתו, איש העסקים אבי יוחנן , מנכל משרד לענייני ירושלים וציון תורג'מן מנכ"ל חברת אריאל.

1

השבוע התקיימה ארוחת בוקר חגיגית במלון וולדורף אסטוריה, אותה הפיק ארגון ה OU העולמי (Orthodox Union), לרגל העברת שגרירות ארצות הברית לעיר ירושלים. בין הנואמים היה שגריר ארצות הברית דיוד פרידמן, אשר קיבל מארז יין ייחודי שהושק לרגל המאורע ההיסטורי, ועליו דגלי ישראל וארה”ב זה לצד זה, עם הקדשה אישית ממנכ”ל היקב לנשיא ארה”ב דונלד טראמפ. באירוע השתתפו משלחת של 250 בכירים אמריקנים, אשר כללה בין היתר את שר האוצר של ארצות הברית, דייויד פרידמן שגריר ארה”ב בישראל, הסנאטור טד קרוז, הסנטור לינזי גראהם מושל פולרידה, השליח המיוחד של נשיא ארה”ב למזה”ת מר ג’ייסון גרינבלט , חברי קונגרס וסנאטורים. את ישראל ייצגו שרים, חברי כנסת ועוד. למרות השעה המוקדמת, נהנו באי הסעודה מהיינות המשובחים של יקבי עמק האלה, אשר נבחר מתוך מאות יקבים לייצג בגאווה את היין הישראלי. היקב שהינו כשר למהדרין נערך מבעוד מועד והכין יין מיוחד למאורע:  בלנד ייחודי על בסיס קברנה סוביניון, מרלו ופטי ורדו.

2

תדיראן ובאר שבע חוגגים אליפות שלישית ברציפות: אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל תדיראן באר שבע העניקה צלחת אליפות אישית למשה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, נותנת החסות הראשית של המועדון, במשחק האליפות החגיגי של הקבוצה נגד מכבי תל אביב באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע. ברקת הזמינה את משה ממרוד יחד עם בתו נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק בתדיראן והנכד אורי לביאד לכר הדשא בסיום משחק האליפות נגד מכבי תל אביב, והעניקה לו את צלחת האליפות האישית שלו ושל תדיראן, נותנת החסות הראשית של המועדון ב-3 השנים האחרונות. בתמונה: נופר ממרוד סמנכ"לית השיווק בתדיראן, אליניב ברדה, אלונה ברקת הבעלים של הפועל תדיראן באר שבע, משה ממרוד מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן והנכד אורי לביאד.

3

בסופ"ש האחרון נערך כנס ענק בשפיים של קרן "רשת העתיד גרמניה-ישראל", התומכת בפרויקטים לביסוס יחסי גרמניה-ישראל. אל הכנס המיוחד הוזמנו 70 יזמים ופעילים חברתיים (35 ישראלים ו 35 גרמנים) להאקתון פיתוח רעיונות למיזמים משותפים בין שתי המדינות. הכנס המיוחד נפתח בערב גאלה יוקרתי  שכלל את שגריר גרמניה בישראל ד״ר קלמנס פון גטצה, מנכ״לית קרן פורום העתיד גרמניה-ישראל ד״ר תמרה אור, מייסד המכון הישראלי לדמוקרטיה ד״ר אריק כרמון ועוד נציגי קרנות מגרמניה. באירוע נפגש שגריר גרמניה גם עם בלה אלכסנדרוב מנכ"לית ארגון ארץעיר, אשר נבחרו להוביל יחד עם עוד 4 ארגונים מישראל, את ההאקתון וללוות ולהנחות את היזמים. פון גטצה התרשם מפעילות הארגון לקידום איכות חיים קהילתית עירונית בישראל, ותהה יחד עם אלכסנדרוב על האפשרויות להוביל יוזמות קהילתיות  דומות ברחבי גרמניה.

4

שכונת "רובינשטיין על הפארק" ברעננה, הפרויקט הראשון בישראל לשכירות ארוכת טווח, מצדיע לראש הממשלה לשעבר הגב' גולדה מאיר ז"ל לרגל יום ההולדת ה-120 וחניכת על שמה. הפרויקט כולל 14 בניינים, סה"כ 238 יחידות דיור. בצילום: שאול רחב, הנכד של גולדה מאיר, יונית הראל ידלין מנהלת הפרויקט וראש העיר איתן גינזבורג, מעניקים לשאול רחבי פרוטרט של גולדה מאיר ז"ל.

5בכירי מותג האופנה הבינלאומי MORGAN הגיעו לישראל להשקת המותג שהתקיימה השבוע. רמי שביט מנכ"ל ובעלי הרשת ועדי בלומפלד משנה למנכ"ל, השיקו ביחד עם נציגי MORGAN  מחו"ל Cédric Gameiro סמנכ"ל פיתוח עסקי קבוצת beaumanoir את המותג בסניף המשביר בפתח תקווה.  במהלך ההשקה הכריז רמי שביט כי הוא ישקיע בהשקת המותג כחמישה מיליון שקל, וכי המותג ייתן מענה נוסף לקונספט שאותו מובילה הרשת "מותגים חול-  המחיר משביר". עוד נכחו בהשקה  מנכל"ית  קניון עופר פתח תקווה נעמי סימן טוב. ההשקה החגיגית נפתחה עם ארוחת בוקר, ולאחר מכן נהנו האורחים מתצוגת אופנה, עם מיטב הדגמים של המותג הבינלאומי.

6

ארוע השקת ספרו החדש של אבי ברססט מנכ"ל חברת הולנדיה "NAP סוד השינה המושלמת" התקיים השבוע באולם סמולארש באוניברסיטת תל אביב. הספר עוסק בחשיבות תנומת הכוח –NAP: נמנום של עד 20 דקות אחה"צ המעניק לגוף בוסט של אנרגיה והתאוששות. באו לברך: DAVID MONTGOMERY נשיא חברת TEMPUR העולמית. 1,000 המוזמנים שהגיעו, זכו להתרשם מתערוכת "ציפיות לחיים" שייזמה חברת הולנדיה בשיתוף עמותת אנוש ובהתגייסות מובילי דעה ובהם ליהיא לפיד, מושיק רוט, הדר לוי, ליאת אשורי, יניב פרסי, חיים כהן ועוד. את הערב הנחה בקסם רב דני קושמרו שסיפר שכילד אמא שלו תמיד הכריחה אותו לישון בצהריים, הרגל אותו הוא ממשיך עד היום, ורק לאחרונה גילה את היתרונות של שינה כזו. הארוע כלל גם הופעה של שלומי שבת ויובל דיין עם הקייטרינג המובחר של פול אסנהיים. NAP"  – סוד השינה המושלמת" מצטרף לספר "לילה טוב במתנה" שיצא לאור לפני כשנתיים, תורגם לאנגלית וזכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם. ברססט הינו מומחה עולמי בתחום השינה, אשר חוקר את עולם השינה מזה למעלה מ- 30 שנה ומתעדכן בכל המחקרים העוסקים בחשיבות השינה למהלך יום תקין ולאורח חיים בריא. הוא גם מרצה על כך בפורומים שונים בעולם אליהם הוא מוזמן, מתוקף היותו מנכ"ל חברת הולנדיה, המתמחה בהנדסת שינה.7

 

בשבוע שעבר התקיים במרכז הטניס בישראל כנס יוצא דופן בהשתתפות אלוף ישראל לשעבר בזוגות, אנדי רם ורונן מורלי, מבכירי מאמני הטניס בארץ בחסות יזמית הנדל"ן, HAP INVESTMENT, נותנת החסות לתחרויות הנוער במרכז. בכנס שנערך במרכז הטניס הישראלי ברמת השרון, משקיעיה למדו מגדולי הטניסאים הישראלים על עבודה בצוות, עמידה ביעדים וחתירה למצוינות. המשקיעים והטניסאים אכלו ארוחת בוקר מפנקת במסעדת גומא, ולאחריה השתתפו בהרצאה של רונן מורלי. בהמשך עלו המשתתפים על המגרש, והודרכו על ידי לא אחר מאשר אנדי רם בשיתוף מורלי.

8לערב ההשקה החגיגי של גלריית Home HeArt Gallery ופתיחת תערוכת ART 70 בשיתוף עמותת אמני נתניה, במתחם HOME DESIGN POLEG, הוזמנו אמנים, מעצבי פנים ושוחרי אמנות, לסייר במתחם ולגלות את אוסף עבודות הצילום, הציור והפיסול הישראלי שאצרה הגלריה לרגל 70 שנות עצמאות. הגלריה החדשה בבעלות מגי סולומון נותנת במה לאומנים ישראלים בצד אמנים זרים ביניהם אמן הפופארט המפורסם קלמס. ייחודה של הגלריה בבחירת עבודות אמנות במגוון סגנונות התואמים את מגמות העיצוב העדכניות, ובכך מעודדת את הקשר ההדוק בין עיצוב הפנים, לעולם האמנות המקורית.

9

האקדמיה לאיפור, בהנהלת אמנית האיפור שלי לאון, עוברת בימים אלו למשכנה החדש בסטודיו המעוצב והמאובזר, ברחוב הרצל 102 ראשון לציון. שלי מביאה עימה ניסיון עשיר ומגוון של מעל 13 שנים באיפור נשים וכלות, בארץ ובחו"ל, איפור לטלוויזיה, לצילומי תדמית עסקית, לתצוגות אופנה ולהפקות עם מיטב הצלמים. כמו כן, במהלך השנים העבירה שלי מגוון רחב של הדרכות, סדנאות והשתלמויות למאפרים מקצועיים בכל הרמות כמו גם  לחברות, מוסדות וארגונים. ויש לה גם טיפים לאיפור בשבועות: "בחג זה אנחנו עוטות על עצמנו את כל הלובן האפשרי: לובשות לבן, אוכלות אינסוף גבינות ולבן, ולמקפידות שבינינו גם הופכות את ערב החג ללילה לבן. אז לפחות שהאיפור שלנו יהיה בצבעים חמים וזוהרים". הלוק לשבועות שלה הוא בצבעים חמים וזוהרים, המקנה עור שזוף ומראה בריא, לאיפור נקי המדגיש את תווי הפנים ומשלים את המראה, עם שמלה לבנה וחגיגית.

10

השקת SOHO, מתחם הבילוי החדש בנתניה המתמחה בעיצוב ובקולינריה, שהתקיימה בשבוע שעבר, משכה אנשי עסקים, אדריכלים מובילים ומכובדים רבים נוספים. בהקמת המתחם החדש המשלב חוויית קניה, בילוי ופנאי השקיעו אלקטרה נדל"ן ובן אפרים בנייה וייזום 300 מיליון ₪ והוא משתרע על שטח של כ-27,000 מ"ר, המציגים את המגמה המתפתחת במרכזי עיצוב לבית בשווקים בינלאומיים, תוך שימת דגש על חוויה, נוחות ונגישות. על עיצוב המבנה האדריכלי יוצא הדופן ניצח האדריכל רמי וימר, ששאב השראתו ממודלים אייקוניים בעולם. גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן ויניב אפרים, מנכ"ל בן אפרים ובניו יזמי המתחם, התרגשו מדבריה של ראש העיר נתניה מרים פיירברג איכר, אשר אמרה שהפרויקט מסב לעיר גאווה גדולה. בין האורחים שנהנו מהופעה של הרכב הווקה פיפל ניתן למנות את ערן רולס יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, איתן טרבלוס הבעלים של רשת אגאדיר, דניאל מילוא מנכ"ל חברת אלקטרה FM, דני יעברי מנכ"ל רשת סימפלי ועוד.

11

קניוני עזריאלי מציגים שיתוף פעולה ראשון וייחודי, עם אמן האינסטגרם עידו גרינברג, השם מאחורי מותג הטי-שירטים MISMAS, שצמח ברשת החברתית וסחף אחריו אלפי אנשים. למעשה מדובר בקולקציית T shirt המבוססת על משפטים אייקוניים, משעשעים ונוגעים, שתוצג במתחמי פופ-אפ במסגרת יריד ה-T SALE בקניונים ברחבי הארץ שיתקיים בין 21-24.5. בכירי עזריאלי מנכ"ל נפגשו עם MISMAS להשקת השת"פ, וקיבלו הצצה ראשונית לקולקציה הייחודית. בתמונה: עופר שביט מנכ"ל עזריאלי חיפה, יצחק סער סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קניוני עזריאלי, רינה טל מנכ"לית קניון אילון, ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי, עידו גרינברג בעל המותג MISMAS ואופיר אורן מנכ"ל עזריאלי ת"א.

12

בימים אלה הושק סניף של "אניס" רשת בתי טבע ובריאות, בגרנד קניון חיפה, של הזכיינים נועם ברמן ומיקי יוחנן. מסיבת העיתונאים שהתקיימה בהשקה, כללה הרצאה בשילוב טעימות של נטלי מוסרי, נטורופתית במקצועה ובעלת הרשת, יחד עם בעלה אילן מוסרי. הרשת מציעה מגוון עשיר במוצרי מזון איכותיים טבעיים ואורגניים, תוספי תזונה של החברות המובילות, קוסמטיקה טבעית ואורגנית, מוצרי ניקיון והיגיינה אקולוגיים ועוד. בתמונה: נועם ברמן מיקי יוחנן, זכייני הסניף.

13

כ-700 אנשים הגיעו לחגיגת טרום שבועות שערכה ח"כ רויטל סוויד ב"במקום בלב" ברעננה, ביניהם בוז׳י הרצוג, עמיר פרץ, ח"כ לאה פדידה, אמי פלמור מנכ"ל משרד המשפטים, ענת סבידור משנה לפרקליטת מחוז מרכז, עו"ד ברוריה לקנר, ודמויות נוספות מובילות מעולם המשפט והפוליטיקה. בתמונה מימין: ח"כ רויטל סוויד עם ענת סבידור המשנה לפרקליטת מחוז מרכז, ובנה רם גולדנצוויג, משתעשעים בסלפי במסיבה.

14

השבוע, לרגל נעילת אירועי יום ירושלים, הופיע עידן עמדי במערת האגדות של ירושלים. בזמן ששר את השיר ״אלייך״ הפליג במילים והמשיך לחגוג עם הירושלמים ושאר הקהל שהגיע מכל רחבי הארץ, את יום ירושלים ואת העובדה שהתחתן לפני שבועיים. מערת המסתורין והאגדות של ירושלים, המסתתרת מתחת לבתי העיר העתיקה, מדהימה בגודלה וביופייה. היא נעלמה מהעין עם בניית חומות העיר בתקופה ונחשפה שוב, במקרה, בראשית המאה ה-20. במהלך 19 שנה בין 1948 ל-1967 היתה חסומה, והתגלתה מחדש ע״י  כוחות הצנחנים במהלך היום השני של מלחמת ששת הימים.

15

גלעד זילברברג מנכ"ל חב' "מאיר בייגל" ארגן השבוע מבצע לוגיסטי מיוחד, למשלוח של 3,000 אריזות בייגל-פרצל (Pressels), על-פי הזמנת שגרירות ארה"ב, שיחולקו למוזמנים בפתיחת שגרירות ארה"ב בירושלים. הבייגל-פרצל הינו מהחטיפים הקלאסיים האהובים ביותר ע"י האמריקאים, והחברה משווקת את המוצרים הנ"ל במיתוג "דרים פרצל" בארה"ב ובקנדה. בצילום: גלעד זילברברג מנכ"ל מאיר בייגל מסייע במשלוח מארזי בייגל-פרצל לשגרירות ארה"ב בירושלים.

16

קניון עזריאלי גבעתיים השיק השבוע את הדוכן הפופ-אפ הראשון של רשתWOW , המתמחה בעריכת אלבומים והדפסת תמונות דיגיטליות. נועה קירל, המשמשת כפרזנטורית המותג כבר שנה שנייה ברציפות, הגיעה לקניון ושם פגשה מעריצות שהגיעו מכל רחבי הארץ לראותה. הגר געש אדרי סמנכ"לית השיווק, הזמינה את אילן ג'רבי מנכל עזריאלי גבעתיים לגזירת הסרט. בתמונה (מימין לשמאל): הגר געש אדרי, נועה קירל ואילן ג'רבי.

17

אל על חגגה השבוע 70 שנות פעילות, באירוע ענק בהשתתפות אלפי לקוחות חברי מועדון הנוסע המתמיד, אשר נהנו מהופעה של הזמר עומר אדם בלייב פארק ראשון לציון. באירוע השתתפו בין היתר מנכ"ל אל על גונן אוסישקין, סגנית יו"ר הדירקטוריון תמי מוזס, מנכל אל על לשעבר אליעזר שקדי, יוחנן לוקר יו״ר כי״ל, ראש רת״א יואל פלדשו, אבי בניהו, אייל קשדן מנכ"ל "השטיח המעופף", גיל סתיו סמנכ"ל השיווק של ישראייר, הדס מוזס וירון ליכטנשטיין, ירון בלוך יו"ר לאומיקארד, עופר עיני ורוית דום, רוני קוברובסקי נשיא החברה המרכזית למשקאות, רו"ח רונן בראל יו"ר EY , פויו זבלדוביץ', עמית משיח מנכ"ל מקאן, יונה פוגל, אורנה הוזמן בכור יו"ר נמל אשדוד אורחים רבים וכ- 10,000 חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על.

Photo by: Eliran Avitalמפגש מרגש ויוצא דופן התקיים בסוף השבוע במלון האמנות "ליאונרדו ארט" של היזם דובי שיף. עשרות חברי אגודת הידידים של המרכז הרפואי לבריאות הנפש ע"ש יהודה אברבנאל, התרשמו מפריטי האמנות הישראלים של "אוסף שיף" המוצבים במלון התל אביבי, ושמעו הרצאה נוגעת ללב ולנפש של נטע הררי, רעייתו של השחקן דב נבון, על הקשר בין מעשה אמנות לתהליך החלמה. האירוע היה יריית פתיחה למהלך הרחבה וגיוס לחוג הידידים, במטרה לפתח פעילויות לרווחת המטופלים במרכז, ליזום פרויקטים מיוחדים ולגייס משאבים לתחום בריאות הנפש. בין המשתתפים נצפו עו"ד רועי כהן נשיא להב, עו"ד זיו עירוני, אלדד יניב, האדריכל ליאור וולף ורבים אחרים. בתמונה: פרופ' יובל מלמד מנהל המרכז הרפואי, נטע הררי ודב נבון.

19במסעדת ראיסה בשוק הפשפשים, עו"ד מורן סמון המתמחה בדיני משפחה ומרואיינת מבוקשת בכל רשתות הטלביזיה, חגגה לפני שבוע עם כ-60 חברים קרובים את יום הולדתה ה- 40. הגיעו לברך: עו"ד דור זילברג, סיגל שחמון, אדם גורליצקי, מעיין בן ציון, עו"ד טל רכניץ, עופר סמו מבנק הפועלים ורבים אחרים.

20

השבוע לקח ח"כ חיים ילין פסק זמן מהאירועים הסוערים בעוטף עזה, והגיע להרצות בפני משתתפי כנס "אנשים ורחפנים" השלישי, שהתקיים באולמי Lago בראשון לציון. ילין, המשמש כיו"ר וועדת המשנה לבחינה ואסדרה של פעילות רחפנים וכטב"ם (כלי טייס בלתי מאויישים), סיפר לבאי הכנס על סכנת הרחפנים מעזה, וציין כי "כפי שמגייסים האקרים ל 8200, כך צריך גם לפעול בתחום הרחפנים: אנו חייבים להדק רגולציה מחד, וגם לתת למוח הישראלי לקחת את הרחפנים למקום יותר חכם". הכנס התקיים בהפקת "אנשים ומחשבים" ובהנחיית רן קליינר מומחה לרחפנים ומנכ"ל חברת Dronemaster. בתמונה: רן קליינר וח"כ ילין בכנס.

21שירלי ושי גרינברג מהרצליה, בעלי בוטיק המשקפיים "אופטיקה כמו פעם" שבמתחם בזל בתל אביב, אירחו את מעצבת משקפי הראייה הצרפתייה קרולין אברם, שהגיעה לביקור בארץ, לרגל השקת קולקציית משקפי השמש הראשונה שהיא עיצבה, המגיעה לישראל בימים אלו.

22

וועידת המלונאים השנתית שהתקיימה בשבוע שעבר במלון בירושלים, היוותה נקודת מפגש בין בכירים מתעשיית המלונאות העולמית לבין יזמים ומלונאים מקומיים תוך בדיקת אפשרויות להרחבת פעילותם בישראל. אחד הביתנים הבולטים בוועידה היה של האחים שלמה ודני זיגרייך מבעלי חברת "מילניום מרקטינג", יבואנית כלי המטבח הגדולה בישראל, שהציגה את סדרת כלי הפורצלן היוקרתית של המותג הטורקי Bonna. האחים זיגרייך אירחו במהלך השבוע את נציגי הנהלת המותג, מאהר טוקאי סמנכ"ל המכירות ובושרה סלין אחראית שוק מזרח התיכון, שהגיעו במיוחד מטורקיה עבור הועידה והשקת הקולקציות החדשות שלהם בארץ. הטורקים זכו לאירוח ישראלי חם, סיור בירושלים וביקור במסעדת הולה של השף ויקטור גלוגר במלון דן, שם סעדו על צלחות המותג שלהם וקיבלו סיור בהדרכת השף במטבח הגדול. הטורקים התרשמו מאד מתעשיית המלונות המתפתחת בישראל וסיפרו כי האירוח המוסדי במסעדות ובתי מלון עובר להיות נועז יותר, לכלים צבעוניים וייחודיים במיקס אנד מאטצ' ופחות אירוח שמרני על צלחות פורצלן לבנות. הם הציגו בפני "מילניום מרקטינג" צלחות בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת של הדפסה דיגיטלית המאפשרות דוגמאות ייחודיות שלא נראו עדיין כמותן בתחום צלחות הפורצלן. בתמונה (מימין לשמאל): בושרה סלין אחראית השוק הישראלי במותג Bonna, מאהר טוקאי מנהל המכירות Bonna, דליה שושן מנהלת קטגוריה פורצלן חברת מילניום מרקטינג, רחל אדלר מנהלת מסחרית חטיבה מוסדית בחברת מילניום מרקטינג, ודני זיגרייך מנכ"ל חברת מילניום מרקטינג.

23

באירוע חגיגי שהתקיים בחמישי האחרון, חגג לורנט לוי הבעלים של רשת האופטיקה הבינלאומית אופטיקל סנטר, עשור לעמותה שהקים בישראל לפני עשר שנים. באירוע נכחו מעל 200 מוזמנים  ובהם משה ליאון, מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים וחבר הנהלת העיר ירושלים, עובדי העמותה בעשר שנות קיומה,  וכן 50 עובדי אופטיקל סנטר מכל העולם, שעובדים עשר שנים בחנויות הרשת וזכו בשבוע של סיורים ובילויים בכל רחבי המדינה. עמותת "משכן הראיה" מטפלת באלפי נזקקים שידם אינה משגת לקבל משקפים ומכשירי שמיעה ברמה הגבוהה ביותר, במחיר סמלי. מדי שנה מעניקה העמותה למעלה מ-20,000 זוגות משקפי ראייה וכ-1,500 מכשירי שמיעה בעלות של עשרות מיליוני שקלים.

24

הבוקר תפתח חנות הפופ-אפ ביקיני הראשונה בישראל, במבנה 17-18בנמל תל אביב, לסוף שבוע ארוך וחד פעמי. באירוע יוצגו עשרות דגמים שיימכרו במהדורה בלעדית ומוגבלת, יושקו דגמים נבחרים מהמשך העונה ובכלל, באווירת גלישה אוסטרלית אמיתית. לאירוע יגיעו גולשי הנבחרת של בילבונג, מובילי דעה וסלבריטאים.

25

מסעדת הארווי'ס בירושלים כבר הפכה לביתו השני של יהוידע ניזרי, פיינליסט מאסטר שף. בשבוע שעבר, ובפעם השלישית מאז שנפתחה, ביקר ניזרי במעשנת העץ הארוו'יס. גם הפעם, כמו בפעמים הקודמות, התיישב על הבר ובכל פעם ניסה משהו אחר מהתפריט. הפעם הוא הלך על הסנדוויץ בריסקט מעושן ותבשיל בשר צלעות מעושן מרגז ושעועית.

26

הנהלת הוועד האולימפי בישראל, אישרה בתחילת השבוע את מינויו של פרופסור דני נמט, מנהל מרכז ספורט לילדים ונוער וסגן מנהל המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, בית החולים האולימפי של ישראל למנהל הרפואי של הוועד האולימפי בישראל. בעבר, היה פרופ' נמט אלוף ישראל בהדיפת כדור ברזל וביידוי פטיש וייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות רבות בין השנים 1982-1990. הינו בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב (1993). בשנת 2003 סיים התמחות-על מחקרית וקלינית ברפואת ספורט בילדים ב – University of California, Irvine. פרופ' נמט הקים יחד עם פרופסור אלון אליקים, בעבר אלוף ושיאן ישראל בריצה ל-400 מטרים את מרכז הספורט והבריאות לילדים ולנוער בבית חולים מאיר, מרכז המתמחה בטיפול במחלות ילדים בעזרת פעילות גופנית, אותו הוא מנהל. פרופסור נמט הוא פרופסור מן המניין בחוג לרפואת ילדים באוניברסיטת תל-אביב.

27

כ-50 נשים התכנסו לאחרונה, לשיח משותף עם ח"כ לשעבר יפעת קריב, המועמדת המובילה לראשות הוד השרון. המפגש התקיים בביתו של פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות. אמרה קריב במפגש: "אנחנו צריכים נבחרת חדשה, אנשים חדשים וראש חדש שיוביל שינוי. אני רואה ומכירה את התקציבים, השכונות, מערכת החינוך המקומית, תכניות המתאר. אני מגיעה עם תכנית לכל תחום, מתייעצת עם צוותי מומחים בתחומי התחבורה, החינוך, פיתוח ותכנון העיר, וחשוב לא פחות: עושה זאת יחד עם תושבים רבים שרוצים להיות מעורבים, ומביאים איתם ניסיון והיכרות עם העיר והאוכלוסייה".

28דלק מוטורס יבואנית מכוניות ב.מ.וו בישראל העניקה חסות זו שנה חמישית לבית הספר לטניס ברמת השרון. הפעם התקיימה ברמת השרון אליפות הטניס ה-21 לבוגרים. נכחו בארוע חובבי טניס ומתחרים, ביניהם: ראש עיריית רמת השרון אבי גרובר, יריב גילת, מתי רחמינוב, אורי לוי מבעלי גינדי השקעות, שרון אילון ואורן בן זקן הבעלים של ביה"ס לטניס רמה"ש. ברק כהן, מנהל חטיבת BMW ו-MINI  בדלק מוטורס, מעניק החסות ופרסים באליפות הטניס לבוגרים ברמת השרון, אומר: "החיבור בין BMW לספורט ולטניס במיוחד מקובל בעולם. זו השנה החמישית, שאנו ממשיכים במסורת לקידום הטניס בישראל ושיתוף הפעולה עם בית הספר לטניס ברמת השרון."

29

לאור הצלחתו של קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי בבצפר בתל אביב, ולאור הביקוש הרב מעיר הבירה, החליטו ב"בצפר" – בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, להיענות לבקשת עיריית ירושלים, לפתיחת שלוחה ירושלמית לקורס שיווק בדיגיטל. במסגרת מסלול הלימודים יתמחו הסטודנטים באסטרטגיות שיווק ופרסום דיגיטליות, שיווק במובייל, אסטרטגיית תוכן והתמחות בפרסום ממומן בגוגל וברשתות חברתיות.

30

בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי  Kiehl's, בראשם אסף ניר מנהל הרשת, איתי לוריה מנהל המותג ורוני איילבאום מנהלת יחסי הציבור, הצפינו ביום חמישי האחרון לעיר חיפה, לרגל השקת מוצרי קיץ 2018. האירוע נערך בסניף עופר גרנד קניון חיפה בנוכחות מנכ"ל הקניון ניר ברקן. את האירוע חתמה רוני איילבאום, שאמרה: "קיל'ס נחשב בעולם למותג הסלבריטאים אותם מגייסים למטרות  פילנתרופיות שבה בוחר המותג בכל מדינה. בישראל בחר Kiehl's להתחבר לתחום הילדים ולאמץ את עמותת "ילדים בסיכוי" המספקת תמיכה ותכנים לילדים. במסגרת זו  המותג תורם 1 ₪ על כל עסקה לטובת העמותה".

קילס

בכירי בית האופנה הצרפתי סלין נחתו לראשונה בישראל, לרגל השקת קולקציית משקפי השמש לקיץ 2018, ביניהם: ניקולה ברטנגו מנהלת קשרי לקוחות בינלאומיים, מרתה מיצ'יאטי סמנכ"ל המכירות של סלין העולמי  ופרנצ'סקה ליאוני  סמנכ"ל  שיווק וקמעונאות. האירוע נערך בנוכחות אבי כהן מנכ"ל קבוצת אירוקה ופרזנטורית המותג נטע אלחמיסטר שהגיעה היישר מהונג קונג. בתום ההשקה בקשו האורחים לחגוג את ניצחון נטע ברזילי זוכת האירוויזיון, ומהרו לכיכר רבין בתל-אביב.

מימין מרתה מיציאטי ניקולה ברטנגו עם נטע אלחימסטר ולי אפיק

משלחת בת 33 בכירי הקניונים מישראל ביקרה השבוע במוסקבה, ונטלה חלק במצעד הניצחון הצבאי לרגל ה-9 במאי, וצפתה במטס החגיגי בשמי העיר. חברי המשלחת נפגשו עם בכירי ענף הקניונים והקמעונאים המובילים ברוסיה, ובקרו ב 9 קניונים מובילים.

משלחת בכירי הקניונים במוסקבה

חברת בקו מגייסת  מיליון אירו יחד עם קבוצת הכדוררגל ברצלונה, לקמפיין עולמי המעודד הרגלי אכילה בריאים. בקו (Beko) ויתרה על המיתוג שלה על שרוולי השחקנים של קבוצת ברצלונה, לטובת עידוד ילדים בכל העולם למען: "לאכול כמו מקצוען", במטרה לגייס מיליון אירו עבור ארגון יוניצף, לקמפיין המעודד הרגלי אכילה בריאים.

2018-05-06_FCB vs MADRID_VICTOR

 

תגובות

להשאיר תגובה