מותג הקליסונים הצרפתי le roy rene המציע קליסונים אייכותיים במבחר טעמים, נוגטים, מרמלדות ועוד הגיע לישראל, והשיק את הדוכן הראשון בקניון עזריאלי גבעתיים. בתמונה מימין לשמאל: בנג'מין באלז'מן ייבואן המותג לישראל, לור פיירסינר מנכלית החברה הבינלאומית שהגיע במיוחד לכבוד ההשקה, ואילן ג'רבי מנכל קניון עזריאלי גבעתיים.

2225

מספר ימים לאחר שהדליק משואה במסגרת חגיגות 70 שנים לישראל, התארח נועם גרשוני נכה צה"ל שהפך לאלוף פאראלימפי, בסניף מזרחי טפחות בראש העין, במסגרת פעילות 'נפגשים 70 שנות ישראליות' אותה מקיים הבנק. גרשוני חשף בפני עשרות הנוכחים את סיפורו המיוחד כטייס אפאצ'י ורגע ההתנגשות, ועל הדרך הארוכה שעשה מתא הטייס, למיטת בית החולים ועד לזכייה באולימפיאדה ולהדלקת המשואה ביום העצמאות האחרון, ועורר עניין רב בקרב קהל הצופים שהגיע.

נועם גרשוני ותמי לוי שרעבי מזרחי טפחות צילום יחצ

השבוע נערך יום הצילומים של הקליפ לשיר הרשמי "לוקה" של WATERPARK TEL AVIV  אירוע הגאווה הגדול בישראל אשר קורה בפעם ה-5 ברציפות בפארק המים שפיים, של היזמים שי רוקח ושגב גרשון. אומרת אגם בוחבוט מובילת הקמפיין: "בדור שלי כבר לא עושים עניין מנטייה מינית. כל אחד יכול לאהוב את מי שהוא רוצה ולעשות מה שבא לו. אנחנו דור שמרוכז בעצמו ובמה שבאמת חשוב בחיים שזה בעיקר שמחה, אהבה ואושר."

1

נועה קירל (17) קטפה קמפיין יוקרתי של ג'ייד מותג האיפור והטיפוח המצליח, מהמובילים בתחומו בישראל. בימים אלו עולה לאוויר קמפיין טלוויזיה ודיגיטל חדש ובמרכזו  סרט בכיכובה של נועה קירל לקידום מסקרת VOLUMETRIC שצולם כקליפ וידאו, שבו נועה שרה שיר מקורי שנכתב במיוחד עבורה לקראת הצילומים ומשמש כפסקול הקמפיין.

2

השבוע נערך אירוע להשקת תערוכה ייחודית לזכרו של צלם האופנה הנודע והמוערך יקי הלפרין. הלפרין, שעבד עם קניון עזריאלי ת"א על תערוכה לציון 70 שנים למדינה, נפטר בפתאומיות וכך התערוכה הפכה לזכרו ולהוקרת פעילותו הענפה. התערוכה תציג במשך חודש ימים 7.5-7.6 70 מיצירותיו המרהיבות של יקי, צילומים בצבע ובשחור-לבן ובצבע, המבטאים את היופי הישראלי דרך הפרספקטיבה המעניינת והמקורית של הלפרין. לתערוכה הגיעה אלמנתו של הלפרין צפרירה, ובני משפחתו וחבריו הקרובים. בנוסף הגיעו דוגמניות בהווה ובעבר, סוכנים, סטייליסטים ומעצבים שעל כולם הלפרין השפיע בדרך כזו או אחרת. לתערוכה הגיעו אנשי עסקים רבים ביניהם ניתן היה לראות את אייל חנקין מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, עופר ירום מנכ"ל AZRIELI.COM , יצחק סער סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קבוצת עזריאלי, אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב,  משה גולברי מנכ"ל ומבעלי גולברי וסקארה, בן ינובר מנכ"ל מלון דן בוטיק ירושלים, מוטי רייף מפיק האירועים, דגנית חרל"פ מבעלי כלמוביל, רוברטו בן שושן סוכן הדוגמניות, איש העסקים דוד הלפרין, כוהנת הספורט והבריאות שר פיטנס ועוד.

3

קמפיין רשת עונות אנד ג'אמפ גייס את מיטב הפרזנטוריות  להצגת קולקציית הקיץ עם אוסף פריטי ג'ינס רחב ומפתיע. לעונות  לוהקה מרינה מקסימיליאן ולקמפיין ג'אמפ גויסו אנה ארונוב ודנה גרוצקי. כמו בכל עונה, בשנים האחרונות, גם הקיץ נראה שהדנים יהיה שחקן משמעותי בגרדרובה שלנו. הקולקציה מאופיינת בשילוב בד הגינס המסורתי, לצד בדים דקים ומלטפים במראה דנים, המותאמים לאקלים הקיצי הישראלי, תוך הקפדה על הלוק המושלם, כזה שתמיד תחושי בנוח איתו.

4

עתיד תעשיית המזון הוצג לאחרונה בכנס בינלאומי בתחום הפודטק, שיזמו קבוצת שטראוס והחממה The Kitchen . בכירים בתעשיית המזון בארץ ובעולם, ותערוכה של 70 סטארטאפים הציגו את החידושים האחרונים בתחום. בין המשתתפים: יו"ר קבוצת שטראוס עופרה שטראוס, סגנית נשיא ביוניליוור איזבל אסר, נשיא חטיבת הטעם של ג'בודן הניניג הארטנק, מנכ"ל הרשות לחדשנות אהרון אהרון. 2050 נראית כמו עתיד רחוק, אבל השינויים הדרמטיים בדרך בה אנו צורכים מזון, החומרים מהם הוא מורכב ואיך בדיוק נאכל אותו  כבר נמצאים מעבר לפינה. שטראוס המובילה בשנים האחרונות את תחום קהילת הפוד-טק בארץ באמצעות אלפא-שטראוס  וחממת The Kitchen ערכה היום, שני, את הכנס הבינלאומי ה-6 בתחום הפודטק. בכנס שנערך  בתל אביב השתתפו כ- 800 אנשים מכל העולם ודיברו בו בכירים בתעשיית המזון בארץ ובעולם. לצד הכנס נערכה תערוכה של 70 סטארטאפים מתחום הפודטק שגייסו כ- 300 מיליון דולר בשנים האחרונות והציגו את החידושים האחרונים בתחום.

5

גלית גוטמן הצטלמה לקמפיין הראשון שלה לרשת רונית רפאל: אחרי שכבר כמה חודשים היא מתנסה בטיפולי היופי של המותג, התייצבה גוטמן לראשונה ליום צילומי קמפיין שצולם בקונספט של תכנית אירוח . גוטמן אירחה את הפרזנטוריות והשגרירות של המותג לשיחות סביב יופי, בטחון, כוח ונשיות. בין המרואיינות היו: דליה מזור, אחווה סיטבון, רובי פורת-שובל, מירב מילר, רונית רפאל, לימור גולדשטיין, רונית תירוש ועוד. גוטמן שהיא הפרזנטורית החדשה של המותג, סיפרה שתוך כמה חודשים התאהבה במיוחד בטיפולי הגוף לחיטוב לקראת הקיץ, ושגם הבת שלה שירה גוטמן (18), תצטרף בקרוב לקמפיין למחלקת הצעירים החדשה של המותג.

6

הזוג הכי מצחיק שהיה בעונת 'המירוץ' האחרונה, "הפקחיות מחולון" הני ואביבית התגעגעו למשימות אקסטרים, אז הן קבעו דייט אחת עם השנייה בהיכל הקרח  ice peaksבחולון. הני ואביבית התלהבו מהמתחם הספורטיבי והקריר הנמצא קרוב אליהן, והחליטו להצטרף לסדנאות ההחלקה על הקרח המתקיימות בהיכל.

7

מני מורנו מנהל השיווק של חברת דיפרנט, יבואנית כפכפי הוויאנס, יחד עם ג'וד לברון מלב תקשורת משרד יחסי הציבור של הוויאנס, השיקו את קולקציית כפכפי הוויאנס הצבעונית בהוסטל  אברהם. השניים הציגו את הקולקצייה החדשה, המתאפיינת גם בשלל סנדלים לצד כפכפי גברים וילדים.

8

רשת הילדים NOIZZ השיקה בשבוע שעבר את קולקציית אביב קיץ 2018 לבנים בגילאי 3-14 . הקולקצייה מציעה טוטאל לוק לילד הטרנדי והעדכני, במראה פאנק רוקיסטי עם השפעה חזקה מעולם הספורט. בין הפריטים חולצות, טישרטים, ג'ינסים, מכנסיים, ז'קטים, נעליים ואקססוריז, המעוצבים ומיוצרים עבור הילד הישראלי האופנתי תוך התחשבות ועדכון שוטף בטרנדים בינלאומיים והתאמתם לאופיו. בעונה זו ניתן לראות השפעה חזקה מהעולם הספורטיבי: מראה שכבות, גופיות רחבות וקפוצ'ונים, תוך שימוש בבדים ובדיטיילים ספורטיביים: סקוצ'ים, בדי סקובה ומלאנז'ים חדשים. בקולקציית בגדי הילדים של NOIZZ בחרו לדבוק בקו אופנתי, בוגר ודומיננטי עם אאוטפיטים שיגרמו לילדים להיראות יחידים ומיוחדים. בתמונה: הבעלים של הרשת: מישל רוגוף ואורן יפרח, בחנות NOIZZ בקניון הזהב בראשון לציון בהשקת קולקציית קיץ 2018.

ליבי

אשלי בקשי, דן כנר, אלון מזרחי, בץ הצב האגדי מפרפר נחמד ונוספים, נבחרו להשתתף בקמפיין הומוריסטי לעידוד המיחזור בישראל, בהובלת תאגיד המיחזור אל"ה. במסגרת הקמפיין שנועד להמשיך לקדם את תחום המיחזור, מארח דן כנר את האושיות השונות אשלי בקשי כאושיית לייף סטייל, אלון מזרחי ככדורגלן מצליח, בץ כאייקון תרבות ונוספים, כשבמרכזו הוא מעניק לכוכבים פרסים ומחמאות על הישגי הקריירה שבנו, והם, כל מה שהם מבקשים, זו הכרה בהיותם ממחזרים בקבוקים.

9

פיטר רוט, מהאמנים והמוסיקאים הבולטים והעסוקים בסצנת המוסיקה הישראלית, ממייסדי להקת מוניקה סקס, הפיק, ניגן ושיתף פעולה עם גדולי האמנים בארץ  (אריק אינשטיין, שלמה ארצי, ברי סחרוף, יזהר אשדות ועוד ועוד.). כעת הוא יוצא בסיבוב הופעות אקוסטי, המלווה בסינגל חדש שייצא לרדיו. במופע מבצע פיטר ממיטב להיטיו, ממוניקה סקס ועד אלבומי הסולו ופרויקטים מיוחדים בהם היה מעורב. בין השירים במופע: "היא אוהבת", "צחוק הגורל", "סאן חוזה", "טלפני טלפני", "בדרך אלייך" ועוד. ההופעות בחנות הדגל של 'האוס אוף מארלי' מתקיימות בהצלחה מזה שנתיים, והפכו לאחד מסימני ההיכר של המותג בישראל. במת ההופעות הסמוכה לחנות בדיזנגוף סנטר (המכונה גם 'כיכר המוזיקה'), מאפשרת ליוצרים ישראלים מפגש בלתי אמצעי עם קהל המעריצים, בחנות של האוס אוף מארלי, דיזנגוף סנטר, יום שישי ה-25.5.2018 בשעה 13:30

10

רוני קרן ומעיין כרמל בעלות מותג העיצוב PAS NORMAL אירחו השבוע בסטודיו העיצוב החדש שלהן את המעצב Emil Thorup ממותג העיצוב הדני   HANDVARK . במסגרת אירוע הפתיחה של החלל החדש, אמיל העביר הרצאה בה תיאר את מקורות ההשראה העומדים מאחורי המותג, וסיפר על תרבות העיצוב הדנית וכיצד היא משולבת בתפיסת העיצוב בארץ. לאירוע הגיעו עשרות רבות של מעצבי פנים ואדריכלים מהשורה הראשונה ביניהם: מיכי סתר, מיכאל אזולאי, ניצן הורוביץ, עדי ותמר סמט ,שרון וויזר ועוד.

11

משפחת שמלצר ואוניברסיטת תל אביב ערכו ביום שישי בבוקר אירוע לרגל השקת מכון מחקר בתחום התחבורה החכמה, הקרוי על שמו של איש העסקים ומייסד קבוצת "שלמה", שלמה שמלצר ז"ל. המכון הוקם ע״י הקרן המשפחתית ע"ש שלמה שמלצר ז"ל,  קרן שייסדה עתליה שמלצר, אלמנתו. כמו כן, הקרן תעניק מלגות  למסטרנטים ודוקטורנטים אשר תחום מחקרם קשור לתחבורה חכמה. כיבדו בנוכחותם את ההשקה עתליה שמלצר נשיאת קבוצת שלמה, בני המשפחה עובדי הקבוצה וחברים, אלעד עמוד סגן נשיא לקשרי חוץ, פרופסור ירון אוז רקטור האוניברסיטה, פרופסור יוסי רוזנווקס דיוקן פקולטה להנדסה, ראש מכון שמלצר ד"ר טל רביב, חוקרת בכירה במכון ד"ר מיכל צור, פרופ' עירד בן גל חוקר בכיר במכון, מנכ"לית אגודת הידידים הגב' סיגל אדר, סמנכ"לית אגודת הידידים עו"ד עדי אולמרט ומנהלת מכון שמלצר הגב' עלית אופנהיים.

Photo by: Eliran Avital

איציק כוכב, עד לא מכבר ממונה על הגנת הפרטיות, המידע והסייבר ב"שירותי בריאות כללית" , קיבל בכנס  InfoSec18  שנערך השבוע באולמי Lago ראשל"צ, אות הוקרה על פעילותו רבת השנים בתחום אבטחת המידע והגנת הפרטיות בישראל. כוכב, סגן אלוף (מיל') בחיל האוויר, דיבר בפתח הכנס שמתקיים זו הפעם ה-19. את הכנס הנחו יהודה קונפורטס, עורך ראשי "אנשים ומחשבים" ואופיר זילביגר, שותף, מנהל מרכז הגנת הסייבר, BDO ישראל. בתמונה מימין לשמאל: אופיר זילביגר ואיציק כוכב.

13

מותג ההנעלה והלייפסטייל הבינלאומי SKECHERS, הודיע כי ימשיך עם הפרזנטורית והזמרת המצליחה קמילה קאבלו לעונה שנייה לקמפיין הקיץ של אופנת הנשים  סקצ'רס בעולם.

14

אם אתם שואלים איפה בסוף השבוע האחרון יכולתם ליהנות מההצגה מקבת' באנגלית, אז התשובה היא בפסטיבל ה-jaffa fest, אליו הגיעו ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שגריר הודו בישראל פבן קפור, מנכ"לית התאטרון עירית פרנק ומנהלו האמנותי של הפסטיבל, נועם סמל שנהנו מאוכל טוב והרקדה סוחפת.

15

חברת סוגת אירחה בלוגרים מובילים מתחום הקולינריה בביתו של השף ארז קומרובסקי , מפתח הקמחים של החברה  לסדנת אפייה גלילית לקראת שבועות. הסדנא נערכה בביתו של קומרובסקי במתת שבגליל, במסגרתה לימד ארז בין השאר כיצד להכין ספיחה וגוזלמה. עוד כללה הסדנא ביקור בבוסתן הביתי של ארז. בסדנא השתתפו גם מנכ"ל סוגת ג'יל גמון ששמע מארז כיצד מכינים חלוז צ'רקסי, יעל פודולסקי מנהלת השיווק, אריאל לורך עוזר מנכ"ל  ופרידי הטכנולוג של חברת שטיבל, יצרנית קמחי סוגת שנתן טיפים כיצד לעבוד נכון עם בצק.

16

בסוף השבוע האחרון חיים זר, סמנכ"ל חברת "GIGI מעבדות קוסמטיקה", הגיע לתערוכה הבינלאומית InterCHARM במוסקבה, שם יחד עם נציגי החברה המקומיים הציג חידושים בתחום הטיפוח, ביניהם טיפול פנים THERARY CARBOXY חדשני הפועל בעזרת החדרת פחמן דו-חמצני לעור הפנים. חברת "GIGI מעבדות קוסמטיקה" פעילה בכל רחבי העולם במלעלה מ-40 מדינות, כאשר ברוסיה היא פועלת מעל ל-15 שנה. תערוכת InterCHARM היא תערוכת הקוסמטיקה המקצועית השנתית הגדולה ברוסיה, אליה מגיעים יצרני קוסמטיקה מכל העולם, כדי להציג חידושים בתחומי טיפוח, איפור וציוד לקוסמטולוגים ורפואה אסתטית.

17בתחילת השבוע הגיע עידו מגל בעלי מותג הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית Lavido עד לדאלאס ארה"ב, בכדי להתרשם מחנות הפופ החדשה של המותג goop , המוכרת את מוצרי החברה באתר ועכשיו גם בחנות הפופ אפ של כוהנת הלייף סטייל והשחקנית ההוליוודית גווינת' פלאטרו.

18באירוע שנערך במלון הפלאזה בניו יורק, מר רונלד לאודר קיבל אות מפעל חיים על תרומה לקהילה מארגון התומך במשפחות של נפגעים מקרב אנשי כוחות הביטחון הפנימי של ה-Homeland Security. השתתפו באירוע: ריי קלי, מפקד משטרת ניו יורק לשעבר, טום רידג', מושל פנסילבניה לשעבר, ריצ'רד קנדל, מייסד הארגון ועוד אישים בכירים. "גם כשאנחנו מתמודדים עם אתגרים ואיומים כמו שמעולם לא התמודדנו עמם קודם לכן", אמר מר לאודר, כשהוא פונה לסוכנים הפדרליים בעבר ובהווה, ומשפחותיהם "אמריקה נמצאת אתך".

19

דודי כהן, מנכ"ל 'נעמן גרופ' ושלמה זוהר יו"ר הקבוצה, חנכו את מטה החברה החדש ואת אולם התצוגה רחב הידיים של 'נעמן גרופ'. המשרדים החדשים הממוקמים בפארק התעשייה אפק שבראש העין, משתרעים על שטח של כ-3,000 מ"ר ובהקמתם הושקעו כ-2.5 מיליון שקלים. המעבר לבניין מטה החברה החדש, הינו השלב האחרון בתהליך איחוד החברות 'ורדינון' ו'נעמן', אשר נועד למנף את הידע שנצבר בחברות, אל מול האתגרים העומדים לפתחן בשוק התחרותי בו הן פועלות. אסף גרניט, השף והיועץ הקולינארי של נעמן שהגיע לטקס, התפעל מאולם התצוגה המרשים שהוא מתכנן לשלב פריטים מהקולקציה החדשה,במטבחים ובמסעדות שלו. בתמונה מימין לשמאל: שלמה זוהר, אסף גרניט ודודי כהן.

20

לראשונה, במכירה המיוחדת שתתקיים בסימן תרומה לקהילה, תתארח הגלריה הנודדת של עמותת "הבית לחולי טרשת נפוצה", ותציג לקהל הרחב מגוון יצירות אומנות של עשרות חולי טרשת נפוצה בתחומים מגוונים: ציור, קדרות, צילום, פיסול, תכשיטנות, עיסת נייר, מוצרי סדקית ויצירות פרוזה ושירה. הגלריה מהווה מיזם שאין כדוגמתו בארץ, המזמן מפגש בלתי אמצעי בין הציבור הרחב לעולמם של החולים, ההתמודדות עם המחלה והחיים בצילה, במטרה ליצור שיח ולפתוח צוהר אל עולמם של החולים בטרשת נפוצה. מיזם הגלריה תורם להעלאת המודעות הציבורית למחלה, לניפוץ המיתוסים סביבה ומשפר את רווחתם הרגשית והכלכלית של החולים בטרשת נפוצה. המכירה המיוחדת תתקיים בין התאריכים  25-26/5/18  בסטודיו Beads by Yaara בכפר אז"ר, בו תארחו מעצבות אופנה ישראליות אשר יציגו בגדי ים, בגדי נשים, תיקים, כובעים, חרוזי זכוכית, תכשיטים ועוד.

21

אלי הולנדר  מנכל רשת פלאנט אירח את אבי שומר מנכ"ל צומת ספרים, מאטאיה קוס נציגת בחריין בג'יירו ואת שוש אלוני המנהלת המסחרית וממקימי ערוץ הספורט, להצצה ראשונית בקולקציות הקיץ של תכשיטי סברובסקי ומותגי השעונים המובילים שבחברה. אחד ממותגי היוקרה המובילים בפלאנט, Tag Hueur, מעניק חסות לאחת מקבוצות הג'יירו וזהו, למעשה, הקשר האמיתי בין פלאנט לג'יירו. בזמן שאלי הולנדר דן בשיתופי פעולה עתידיים עם אבי שומר, התפעלו מאטאיה ושוש מהשואו-רום בקומה הראשונה, ומקולקציות התכשיטים המוצגות לראווה בו, ואף רכשו מגוון פריטי סברובסקי ושעונים של מותג האופנה GUESS.

22

בסוף שבוע האחרון נחתו בישראל עשרות רוכבי האופניים שהתחרו בג'ירו דה איטליה- מהמרוצים המפורסמים בעולם ואחד מאירועי הספורט המרכזיים בענף הרכיבה. מי שנבחר לארח את הספורטאים האיטלקיים הוא מלון השרון הוותיק השוכן על חוף ימה של הרצליה. לאחר מאות קילומטרים שגמעו הרוכבים במרוץ ג'ירו דה איטליה היוקרתי, הגיעו בשני הלילות של שישי ושבת היישר לחדר האוכל המפנק, בו הוגשו להם ארוחות בריאות לפי תפריט מיוחד שהוכתב מראש אותן הגיש שף המלון דוד כהן. כמו כן, בערב האחרון הצטרף לרוכבים ראש העיר של הרצליה, מר משה פדלון בליווי סגניתו הגברת עופרה בל. על האירוח והארגון ניצחו ביד רמה: גרי קומינס מנכ"ל המלון, מנהלת מחלקת השיווק והמכירות איריס טיטינגר וריקי אפל מנהלת קשרי לקוחות של המלון.

23 (1)

את יום המשאלות הבינלאומיWorld Wish Day ציינה עמותת Make-A-Wish Israel, בשיתוף  200 תלמידי שכבת י' מתיכון לאמנויות אלון ברמת השרון ו-200 תלמידי בית הספר הבינלאומי בכפר הירוק (EMIS) אשר לקחו חלק בפרויקט להעלאת מודעות לפעילות העמותה, ויצרו כל מוסד בפני עצמו, צורת כוכב אנושי לציון חגיגות World Wish Day של עמותת Make-A-Wish העולמית. בהתכנסות בתיכון לאמנויות אלון ברמת השרון נכחו, דביר בנדק יו"ר העמותה וגל ספוז'ניקוב ילד משאלה, דניס ואבי בר אהרון, מייסדי העמותה וד"ר יהודה יעקבסון, מנהל התיכון. בצילום:  גל ספוז׳ניקוב ילד משאלה, דביר בנדק יו״ר עמותת Make-A-Wish Israel, דניס בר אהרון מייסדת ומנכ״לית עמותת Make-A-Wish Israel, ד״ר יהודה יעקובסון מנהל תיכון אלון לאומנויות ברמת השרון, אבי בר אהרון מייסד עמותת Make-A-Wish Israe.

24

לאירוע ההשקה של ג'ילט –  Gillette Fusion5, במסגרתו התקיימה פרמיירה לסרט PELE בסינמה סיטי גלילות, הגיעו מגולחים האבות הטריים ציון ברוך ואביו חיים, שלום מיכאלשווילי בליווי אביו משה. עוד הגיעו מגולחים רן דנקר שלקח כמה רגעים לזהות אותו, רותם כהן שהגיע בלוק פאבלו אסקוברי ואביו מיכאל, אנחל בונני שחשף שהתגלח בפעם הראשונה בגיל 24, ואחיו דניאל, דין מירושניקוב, מאור בוזגלו ואביו כדורגלן העבר יעקב בוזגלו, בן שהר ואביו מיקי, אדריאנו חאובל ואביו כדורגלן העבר סרג'יו חאובל . אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר&גמבל ישראל, ביקר רגע לפני בפאנל מיוחד שנערך במקום בנושא "הדרך להצלחה", בהנחייתו של יורם ארבל עם כוכבי הכדורגל מהעבר: מוט'לה שפיגלר, יוסי אבוקסיס, אלון חזן ומשה סיני, דן במושג המוכר ביותר בהקשר הספורט: הצלחה וניסה להבין לעומק מה עומד מאחוריי ההצלחה של הכוכבים הגדולים בעולם ובעולם.

25ביום חמישי האחרון, הגיע קובי שמעוני, הלוא הוא הראפר והמפיק סאבלימינל, לחגוג ביחד עם כל המשפחה והחברים, בר מצווה לאחיין שלו, במסעדת השף אנג'ליקה של השף מרכוס גרשקוביץ. אחרי הארוחה, נהנו החוגגים גם מהופעה פרטית של הזמר, שלא שכח להצטלם גם עם צוות המטבח.

26

מתחם הקניות "סטריט מול" ברמת ישי יוצא בקמפיין שעלה בימים אלו תחת הכותרת "פתוח בשבת", בו נבחרו כל תושבי רמת ישי וכל יישובי העמק והסביבה כ"פנים של המתחם". במהלך החודשיים האחרונים יצא צוות המתחם עם מצלמה ובלא מעט ימי צילומים, הצליחו להרכיב פסיפס של אנשי העמק שגילו היענות רבה. השלב השני פונה לאנשי העמק במדיה הדיגיטלית. וכל מי שיגיע למתחם ויעלה תמונה שלו לאינסטגרם עם הכיתוב "#הסטורי שלנו", יצטרף למאות הפרזנטורים, ויכנס להגרלה המזכה בגיפט קארד בשווי 500 ₪, מתנת לרשת קסטרו שבמתחם. הקמפיין יתקיים בין התאריכים 3.5-19.5.18 . איך משתתפים? מעלים תמונה לסטורי ומתייגים #הסטורי_שלנו .

27

השבוע ציינה שגרירות ישראל במצרים את יום העצמאות ה-70 של ישראל בקבלת פנים במלון ריץ קרלטון בכיכר תחריר בקהיר, בנוכחות אורחים רבים מקרב הקהילה הדיפלומטית והעסקית בעיר ונציגי ממשלת מצרים. המוזמנים נהנו מארוחת עילית ישראלית אותה הכין השף שאול בן אדרת ביחד עם צוות טבחי המלון. השגריר גוברין ציין באירוע: "השותפות האיתנה בין ישראל ומצרים מהווה דוגמא ומופת לסכסוכים אזורים ובין לאומיים בעולם כולו עד עצם היום הזה."

28

אורי שנבל,  נשיא ארגון סקול תל אביב ומנכ"ל 'סנורמה', נציגת המכירות הבלעדית בישראל של תאגיד השייט הרויאל קריביאן, קיבץ לאחרונה במלון הרודס תל אביב, את בכירי ענף התיירות והנסיעות למפגש ראשון של מועדון החברים. מדובר במפגש ראשון מתוך סדרת מפגשים תקופתיים שנועדו לקרב את מנהלי הענף, להחליף דעות, לשמוע הרצאות וליצור הווי חברתי ומקצועי. האורח המקצועי, דוד פתאל, בעלים ומנכ"ל רשת מלונות פתאל, לקח חלק וסיפר כי את תחילת דרכו הוא התחיל כפקיד קבלה וקצין ביטחון במלון כרמל חיפה, והיום  20 שנה אחרי, מדובר באחת ההצלחות הישראליות עם 170 מלונות ב-17 מדינות. בין בכירי הענף שנצפו באירוע ונהנו מהרצאתו של פתאל היו: גדעון טהלר – מנכ"ל טל תעופה, חני סובול – מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, גדי מור – מנכ"ל אמדאוס, לואיזה ורקאלס – מנכ"לית לשכת התיירות הקפריסאית בישראל, רומי גורדינסקי – התאחדות המלונות, אביה מזרחי-מגן – מנכ"לית רשת פתאל, יעקב סודרי – מנהל פיתוח עסקי פתאל, רפי שלף – לשכת מארגני תיירות נכנסת, שחר בן מנחם – מנכ"ל רימון טיולים, רענן בן בסט – מנכ"ל החברה הגיאוגרפית ועוד רבים טובים.

29

בזמן שעמישראל נפנף בחגיגות העצמאות, דנה גרוצקי עברה למוד איטלקי, והתחככה בכל המי ומי של עולם העיצוב הבינלאומי, במסגרת אירועי שבוע העיצוב במילאנו Milano Design Week2018 , לשם יצאה עם צוות ערוץ הטלוויזיה האינטרנטית HeziBank.TV לשדר מבזקים חמים מבירת העיצוב העולמית, השתתפה בכל ההשקות והמסיבות הנחשבות ונפגשה עם אדריכלים ומעצבים מהארץ שהגיעו למילאנו. בתמונה: דנה גרוצקי וטרזה תניני מבעלי Devon &Devon במסיבת ההשקה.

30

שישי בבוקר, בטוקהאוס נמל ת"א הגיעו: רן פוליאקין מהמרכז לחדשנות נווה אילן ומייסד TAP, אילן רובין מנכ"ל מטריקס ויגאל בר-און מנכ"ל הבצפר ואיגוד הפרסום, לצפות בסדרת קמפיינים של הסטודנטים ממגמת הקופירייטינג בהובלתו של אילן לזרוביץ, בהם הוצג מוצר הדגל של TAP: מקלדת חדשנית, בעלת טכנולוגיה ועיצוב פורצי דרך, המאפשרת להתנתק מהנגיעה במסכי המקלדת של הסמארטפון והמחשב, ולמעשה מאפשרת לכל משטח באמצעות חמש טבעות סיליקון המותאמות לכף היד, להפוך למקלדת בפני עצמה.

31

אכרם רבאח נבחר לעובד המצטיין של צוק מנרה ומנרה לודג', ויזכה באות הוקרה שיוענק לו ולעוד 18 עובדים מצטיינים בענף התיירות, בוועידת המלונאים שתתקיים בירושלים במעמד שר התיירות, שר האוצר, יו"ר ההסתדרות ונשיא התאחדות המלונות בישראל. לפני 22 שנה, כשהיה אכרם רבאח בן 17.5, יליד הכפר הדרוזי מג'דל שמס, הצטרף לצוות הקמת הרכבל הארוך במדינה באתר, צוק מנרה. אכרם רבאח (39), הנשוי לאצאלה ואב לשלושה בנים, ויליאם, ראיין וליאם, מיום פתיחת האתר עוסק במגוון תפקידים בתפעול ובתחום השיווק למגזרים המיוחדים (חברה ערבית וחברה חרדית – דתית), במהלך השנים התקדם אכרם וקיבל תואר של מנהל פרויקטים מיוחדים בצוק ומנרה לודג' מתחם הלינה של 55 חדרים. "השנה אנחנו חוגגים 20 שנות צוק וגאים על ההכרה לה זכה אכרם כעובד מצטיין בדיוק בשנת חגנו. ברכות לאכרם", הוסיפה, רווי רז יו"ר צוק מנרה.

32

אביאל אליה מונה בימים אלו כמנכ"ל מכון היהלומים הישראלי וזאת לאחר שמ-2013 שימש כמזכיר החברה במכון היהלומים הישראלי. אביאל אליה בן 35, עו"ד בעל תארים ראשונים במשפטים ומנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה, משלים לימודיו לתואר שני באוניברסיטה העברית בירושלים, עם התמחות בחדשנות וניהול השקעה בסטארטאפים. התמחה במשרד עו"ד טוניק ושות'.

33

תגובות

להשאיר תגובה