חג הסוכות של שירן סנדל ודין מירושניקוב כזוג תוסס ורשמי, לא נסתר מעיני המצלמות: השניים השקימו קום בערב החג לתערוכת Coca-Cola Always Classic שמתקיימת בימים אלו בנמל ת"א ופגשו מאות ילדים נלהבים שביקשו להיות צלע שלישית בתמונות הסלפי של הזוג שעושות לכולנו לקנא.אל השניים הצטרפה גם אנה זק, שפינתה זמן בין גיחות ללונדון וצילומי קמפיינים בארץ להיפגש עם המוני הילדים בתערוכה.

צילום_שוקה_כהן_-_(76)

הזמר הבריטי אליל הנעורים של שנות ה-60 קליף ריצרד בן ה -76הגיע להופעה אחת בארץ שהתקיימה בהיכל מנורה, כאשרהרבים מהנוכחים זוכרים את הופעותיו של קליף לפני כ-50 שנה בתל אביב ובחיפה. היכל מנורה היה מלא במעריצים של אז, וקליף הוכיח שגם היום בגילו לא נס ליחו, והלהיטים המוכרים שלו הצליחו להקפיץ את הקהל גם אחרי 50 שנים. בקהל נראו רבים שגדלו על  שיריו, כמו גם השר חיים כץ שנכח עם אישתו, מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ, מנכל ובעלים של רדיו תל אביב ורדיו חיפה, ועוד רבים אוהבי הנוסטלגיה. דוד בן בסט יו"ר התאחדות תחנות הרדיו והבעלים של רדיוס 100fm ורדיו לב המדינה 91fm אחד ממעריציו של קליף ריצ'רד, מספר שאת ההיכרות עם  הזמר עשו לו כבר לפני מספר שנים האמרגנים יואב צמח וכדורי, האחראים על הבאתם של זמרים רבים לארץ. לבן בסט תוכנית רדיו פופולארית ברדיוס  fm100של שירים נוסטלגיים, בכל יום בשעה 5 אחהצ, הכוללת את שירי שנות החמישים והשישים, בה משובצים רבים משיריו של קליף כמו של אלויס ואחרים. לכן היה זה אך טבעי שדוד בן בסט ורעייתו מירה, יצטלמו למזכרת מאחורי הקלעים עם הזמר הנערץ עליהם.

1

גל גדות עשתה זאת ובענק. לאחר ששיחקה בשובר קופות הוליוודי ענק "וונדר וומן", כיכבה בשערי מגאזינים מהגדולים בעולם, הופיעה בארה"ב בתוכניות אירוח מול מיליוני צופים, הגיעה לטופ שהינו הנחיית פרק ב"סאטרדיי נייט לייב", תכנית המערכונים האמריקנית הוותיקה והפופולארית בארה"ב. מקורית ביותר היתה כאשר פנתה בתחילת התוכנית לקהל הישראלי, ואמרה בעברית: "שלום לכולכם שם בבית. רק רציתי להגיד שיכול להיות שזו טעות אחת גדולה. לכותבים פה אין מושג לגבי מה שקורה בישראל. והם נותנים לי לאכול חומוס בכל מערכון. אני אוהבת חומוס, אבל בחייכם. הם נחמדים מאוד אבל לא באמת מתוחכמים. הם חושבים שאני באמת וונדר וומן. שיהיה לי בהצלחה". בתמונה עם בלומה רקוביצקי, מארגנת תצוגות האופנה הנודעת, אשר אצלה התחילה גדות את קריירת הדוגמנות, לאחר שנבחרה למלכת היופי של ישראל בשנת 2004, בגיל 18 וחצי.

2

דני דנון, שגריר ישראל באו"ם ורעייתו טלי חגגו רגע לפני תחילת החג בת מצווה לביתם הילה, באולם "אווניו", וגם נשיא המדינה רובי ריבלין הגיע לברך את בני משפחת דנון. בין באורחים איש העסקים ענאן שמשום, המנכ"ל והבעלים של קבוצת BLU ורעייתו טלי, שהינם ידידים ותיקים של דני דנון.

3

רשת האופנה הבינלאומיתMANGO MAN  חושפת שעומר אדם, הזמר המצליח בישראל, ישמש כפרזנטור של MANGO MAN בארץ. זו הפעם הראשונה בה בוחר המותג הבינלאומי פרזנטור מקומי שייצג את המותג. עומר אדם אמר שהינו מתחבר לרעיון להיות חלק ממותג אופנה בינלאומי מצליח, ומצפה לצילומי הקמפיין שישלבו בין עולם הבמה לעולם האופנה.

4

חברים קרובים ואנשי ברנז׳ה התאספו בגלריית "גל גאון" בתל אביב להשקת ספרה החדש של זיו ביילין: "סוכנת במלכוד", שנכתב אחרי תחקיר מעמיק על עולם הצללים, ארגוני הביון ובראשם המוסד. היו: בעלה הפוליטיקאי גיל ביילין, בנם של הלנה ויוסי ביילין, פרופ׳ שמעון שטרית, רותי ומאיר שיטרית, הילה ורני רהב, יונה ברטל, אפרת דובדבני, ורד רמון-ריבלין, עידית צ׳רנוביץ, אורי יהודאי, ח״כ רויטל סוויד, ח״כ איילת נחמיאס-ורבין, מו״ל הוצאת ידיעות ספרים דובי איכנוולד ורבים אחרים.

5

ענבל דרור, מעצבת שמלות הכלה והערב הישראלית הבינלאומית, הציגה בסוף השבוע האחרון את שמלות הכלה לשנת 2018, במסגרת שבוע האופנה לכלות שנערך בניו יורק. עיצוביה של ענבל דרור, בת ה-41 מאשדוד, הפכו לשם דבר בעולם כולו ועיצוביה מתפרסמים באופן תדיר במיטב המגזינים ואתרי האופנה הנחשבים בעולם. בין הכוכבות ואייקוניות האופנה העולמיות, ששמלותיהן עוצבו על ידה: ביונסה, לארה טראמפ, השחקנית נעמי ווטס, ג'וליאנה רנסיק, איבונקה טראמפ שהתחתנה עם שמלת כלה בעיצובה, השחקנית גבריאלה ווילד, לורין קית' (אשתו של הזמר ניק קרטר), ג'קלין מקינס, ועוד.בישראל שמלותיה המפורסמות ביותר הן: שמלת הזהב ליום הולדתה ה-   של בר רפאלי ושמלת החתונה השנייה שלה, ריטה, רותם סלע, לירן כהנר, שירלי בוגנים, שרון גניש, מרינה קבישר, חן שילוני ועוד רבות אחרות. בטקס ה"גראמי" בפברואר 2016 לבשה ביונסה שמלת תחרה בעיצובה

New York BRIDAL FASHION WEEK OCT2017
New York BRIDAL FASHION WEEK OCT2017

ערב החג ערך שר התקשורת ח"כ איוב קרא, ביקור בחברת Unlimited ונועד עם הנהלת החברה וראשי חברת החשמל. במהלך הביקור הודיע השר שחייבים להאיץ את פריסת הסיבים האופטיים של Unlimited, והוא מתכוון לכנס את צמרת המשרד וכל הגורמים הרלוונטיים בכדי לקדם את התהליך". הדברים נאמרו לאחר שהשר שמע סקירה על הרקע להקמת החברה, האזורים בהם כבר נפרסו הסיבים האופטיים ונחשף ליתרונות העצומים לשימוש בהם. הפגישה נערכה בהשתתפות יו"ר Unlimited – דורון כהן, יו"ר חברת החשמל – יפתח רון-טל והמנכ"ל עופר בלוך. לאחר הפגישה סייר השר בשכונה המחוברת לסיבים האופטיים, ואף ביקר אצל לקוחות פרטיים ועסקיים של Unlimite

7

זו השנה ה-40 שבישראל מתקיימת בסוכות בתל אביב תערוכת הרהיטים "ריהוטים" הגדולה בישראל. ירדן תלמי אלחרר מנכ"ל "תים תערוכות" מפיקת התערוכה, ציינה את התאמת הפעילות בתערוכה לעידן הדיגיטלי, כך שכל מבקר פוטנציאלי יכול לערוך היכרות מראש עם כל הפריטים המוצגים בתערוכה, וגם ליהנות משלל קופונים המקנים מבצעים אטרקטיביים אצל החברות השונות, המציגות בתערוכה. עוד התארחו בתערוכה מר Domenico Losurdo יו"ר קבוצת kermes מאיטליה, שהגיע במיוחד להשקת הקולקציה החדשה המיוצגת בארץ על ידי דודי שימרון מנכ"ל חברת אולטימה. לדברי ירדן תלמי אלחרר, האורחים מאיטליה השנה הינם הסנונית הראשונה לחגיגות ה-40 שתיערכנה בשנה הבאה, אשר תצגנה את כל החידושים בתחום העיצוב והריהוט בביתנים מיוחדים, שיוקדשו למדינות השונות. ואכן למטרה זו, שיתופי פעולה נרקמים בימים אלו עם מדינות שונות מרחבי אירופה, כדי להיות מוכנים לקראת חגיגות השנה הבאה. בתמונה: ירדן תלמי אלחרר, דוד שימרון, דומניקו לוסרדו ואיב קרסון

21

גיא ריינדל, מנכ"ל ובעלים של חברת NEST ואחד מבעלי חברת "ארונות הראל', הציג בתערוכת הרהיטים בתל אביב, את הפיתוח החדש של החברה: "מזרן בקופסה של חב' NEST". המזרן של חברת NEST שהינו בעל תכונות ייחודיות, עשוי בשילוב של קפיצים מבודדים, המעניקים שכבת תמיכה ייחודית, העוזרת להפחית לחצים בעמוד השדרה בזמן השינה, מבד FR המעכב בעירה. בנוסף יש במזרן רוכסן המאפשר לכבס את הבד, ולפתוח אותו בקלילות בכל עת.

8

מצדה זאבי נחשבת לאספנית מושבעת של פריטי וינטאג' נדירים של קוקה קולה משנות ה-40-50. קוקה קולה שמעו על האוסף, ופנו למצדה זאבי להשאיל להם את הפריטים שיוצגו בתערוכה בנמל ת"א. זאבי נידבה לתערוכה מכונות, מקררים נישאים, בובות ברבי, שילוט מכוניות ועוד.

9

דוכן פופ-אפ "באבא באן", הלהיט החדש של השף יונתן רושפלד וקפטן קארי, הגיע לקניון עזריאלי תל אביב עד ה-22.10, ומציע תפריט באנים העשויים מלחמניות בריוש הודיות ייחודיות מכל רחבי הודו, מהדרום הלוהט ועד הצפון, מהים ועד להרים הירוקים.

10

בחודש אוקטובר הושק קמפיין ויראלי חדש ברשתות החברתיות, הקורא לנשים ונערות להצמיד פס ורוד לשיער, ולהעלות תמונתן לרשתות החברתיות, במטרה לקחת חלק בהעלאת המודעות לחשיבות האבחון והגילוי המוקדם של סרטן השד. קמפיין זה הינו באדיבות המרכז דורון פסקינו פתרונות שיער לסיוע בפעילות האגודה למלחמה בסרטן, בקידום המאבק בסרטן השד. במסגרתו מוצעות למכירה בנקודות נבחרות, פסים ורודים הנצמדים בקלות לשיער בעלות סמלית של 5 שקלים, אשר יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. התורמות מתבקשות להצמיד את הפס הדקורטיבי לשיער באמצעות קליפס, להצטלם בעצמן ולהעלות את התמונה לרשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם) ולתייג בהאשטאגSTOPPINGCANCER2017# . לצד נשים מהשורה, לוקחות חלק בקמפיין ידועניות ומובילות דעת קהל: שירלי בוגנים, שירז טל, אביבה תבורי, גל גברעם, לירן כוהנר, ליהי גרינר, רוית אסף וכוכבות נוספות.

11

חברת הריהוט הידועה "דיור אינטריורס" השיקה בתערוכת ריהוטים 2018 שנערכה בסוכות בגני התערוכה בתל אביב, מותג חדש של מערכות ישיבה מעוצבות מדנמרק: קולקציית Hjort Knudsen, מהמובילות בתחומן במדינות סקנדינביה וצפון אירופה. הבעלים של החברה ציון שגב, הדגיש שכך חזר לישראל העיצוב הדני, שהיה כל כך פופולרי בשנות ה-60, וכיום הוא זוכה לעדנה מחודשת בעולם כולו. החברה הדנית הוקמה על ידי Hjort Knudsen ואשתו Inna  בשנת 1973 וכיום היא מנוהלת על ידי בני הדור השני, ובבעלות משפחתית מלאה, והיא נחשבת לחברת הריהוט והעיצוב המובילה בדנמרק, כמו גם הספקית הגדולה ביותר של מערכות ישיבה מרופדות מעור ומבד ומערכות ריהוט שונות, לחנויות רהיטים בדנמרק, שוודיה, ונורבגיה, גרמניה והולנד. חלק מכורסאות הטלוויזיה מצויד בטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת לכוונן את הכיסא במספר תנוחות בנגיעת טאץ' בלתי מורגשת. לצד זה קיימות גם אפשרויות חיבור ל-USB, להטענת הטלפון הסלולרי ועוד. בתמונה: המנכ"ל ציון שגב והסמנכ"ל שרית פיינשטיין

22

לפני החג התקיימה תחרות מיס פרוגרס ישראל בשת"פ עם המרכז הגאה עיריית תל אביב במרכז רוזין תל אביב. הפקת האירוע  היתה בחסות ZENATI סוכנות דוגמנות והפקות איכות, והזוכה גר רחל טקלה בת 23 מיקנעם עלית תטוס לאיטליה לייצג את ישראל בתחרות העולמית. עוד זוכות בתחרות דניאל מזרחי בת 20 מנתניה – חביבת הקהל, שירה בר בת 23 מאריאל – סגנית שנייה ואושרה סער בת 25 ממושב חדיד – סגנית ראשונה. הזוכות נהנו משלל מתנות ופינוקים. השופטים שליוו את התחרות ובחרו במנצחת הגדולה היו איתי פנקס, חבר מועצת העיר תל אביב, תאלין אבו חנא דוגמנית בינלאומית וכוכבת האח הגדול, אפי אליסי עורך אתר האופנה  ,EFIFO טל בן חיים, מיס פרוגרס ישראל 2016, גיא בן דור (עו"ד, רו"ח), מייסד ומנכ"ל ארגון 180 מעלות.

12

העמותה הישראלית למיגון מפני אש 'NFPA-I', קיימה לאחרונה יום עיון בנושא בטיחות אש במתקני חשמל ואספקת חשמל למערכות חירום. בין 200 המשתתפים שנכחו באירוע שהתקיים ביס פלנט בראשון לציון, היו מהנדסים, מתכננים, נציגי התעשיות, מהנדסי בטיחות, חוקרי דליקות, לוחמי אש וקציני נציבות כבאות והצלה מכל רחבי הארץ. ההרצאות שניתנו במסגרת יום העיון עסקו במגוון נושאים. בין היתר סיפר טפסר רן שלף על חשמל כגורם לדליקות בארץ ובעולם ויו"ר העמותה, ד"ר שמואל נתנאל, דיבר על  בטיחות אש במתקני חשמל ואספקת חשמל למערכות חירום. נציב כבאות וההצלה רב טפסר דדי שמחי הדגיש את חשיבות פעילות העמותה הישראלית למיגון מפני אש, בהעלאת הידע והרמה המקצועית של העוסקים בתחום.

13

סמי קידר מנכ"ל הל"ב, אגוד העמותות למען הזקן, השתתף בשבוע שעבר בישיבת ועדת הביקורת של הכנסת בנושא הטיפול בקשישים, בה הציג מבקר המדינה את הדו"ח בנושא. בין הדוברים בדיון היו גם יצחק בריק יו"ר האגודה הישראלית לגראונטולוגיה, אשר דיבר על הצורך האקוטי בתוכנית אסטרטגית לטיפול בזקנה וסמי קידר מנכ"ל הל"ב, אשר דיבר על הצורך בהתמקצעות בתחום הטיפול בקשישים, מה שיוביל לטיפול טוב יותר בקשישים בידי אנשים מיומנים.

14

עורך הדין החיפאי דוד עציוני ואיש העסקים אודי אדמתי, נפגשו השבוע עם מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית לרגל יום הולדתו. לצד הברכות ליום הולדתו של מרגלית, שוחחו החברים על חיפה ודנו בדרכים לפיתוח הכלכלי של העיר.  בתמונה, מימין לשמאל : עו"ד עציוני, אודי אדמתי וגדי מרגלית.

עציוני_אדמתי_מרגלית

מעצבת האופנה יוצאת "האח הגדול" קארין זלאיט הציגה את הקולקציה החדשה שלה “ROCK & POETRY” בסוף השבוע הקרוב ביריד האופנה הישראליתREADY TO WEAR במועדון התיאטרון ביפו, שד׳ ירושלים 10, לצד נבחרת מעצבים מקומיים מהבולטים בארץ. העיצוב של קארין זלאיט סובב על ציר הרומנטיקה הגוטית הנשית, בהשראת מוזיקת הרוקנרול הנשי לצד שירה נשית. ביריד נמכרו כל קולקציות המעבר והחורף וניתן היה למצוא מגוון גדול של בגדי יום וערב בטווח מידות רחב, וכן תיקים, ארנקים ותכשיטים להשלמת המלתחה.

16

השבוע  השיקה מנכ"לית חברת "קנקון" לי פתאל, בהשתתפות בעלי החברה דורית ועוזי פתאל את Seafood-fest, את פסטיבל פירות הים הגדול במדינה, שיציע מגון חומרי גלם במחירים חסרי תקדים, למשך כל חודש אוקטובר בשתי מעדניות הגורמה של החברה – אשדוד ומודיעין. קנקון הינה חברה המתמחה ביבוא ייצור ושיווק של פירות ים, דגים, ובשר כבר למעלה מ – 30 שנה.

17

10,000 איש הגיעו השבוע ל"פסטיבל הגיימינג של ישראל" להתרשם מקרוב ממתחם התוכן הכי גדול בישראל המוקדש כולו לחווית הגיימינג, לפסטיבל צפויים להגיע כ-20,000 מבקרים. עופר שטרית הבעלים של חברת כפיים ומיוזמי הפסטיבל אמר שהינו שמח להשיק בפעם ה-2 את פסטיבל הגיימינג של ישראל, שהפך למסורת ולהמשיך לפתח בישראל את תרבות הגיימינג, ושמח להשיק גם את ליגת ה –E SPORT  של ישראל החל מדצמבר 2017.  בתמונה מימין: טלי תבור מנכ"ל כפיים, מחמט טור מנהל קטגוריית Xbox בישראל טורקיה ודרום אפריקה שהגיע מחו"ל במיוחד, ועופר שטרית מבעלי חברת כפיים.

18

אוהד נהרין, המנהל האמנותי של להקת המחול בת שבע וכוריאוגרף בינלאומי, הגיע לביקור במגדלי הים התיכון ברמת השרון, בו מתגוררת אימו צופיה, ובליווי חבר להקה נוסף העבירו סדנת גאגא לדיירים. את ריקוד הגאגא פיתח אוהד בעקבות פציעה שחווה ובמטרה להציע דרך לחזק את הגוף, לשכלל את הגמישות, הזריזות ולהעיר את החושים והדמיון.

19

מוחמד אבו עשיבה (33) מונה למנהל תוכנית ריאן דרום בחברת אלפנאר (חל"צ), הפועלת לשילוב החברה הערבית בשוק העבודה הישראלי. אלפנאר המפעילה את מרכזי ריאן להכוון תעסוקתי, הינה פרוייקט ממשלתי בהובלת משרד העבודה והרווחה, ובשותפות הרשות לפתוח כלכלי במשרד לשיוויון חברתי, המשרד לשיתוף פעולה אזורי, המשרד לפיתוח הכפר וג'וינט ישראל. אבו עשיבה קודם לתפקיד מנהל התוכנית, המורכבת מתשעה מרכזים בישובים הבדואים בדרום, מתוך הארגון לאחר ששימש כמנהל מרכז ההכוון התעסוקתי האזורי במועצה האזורית אל-קסום. למוחמד MBA במנהל עסקים עם התמחות ביעוץ ארגוני וניהול גלובאלי מהמרכז האקדמי פרס, רחובות וגם BA במנהל ובמדיניות ציבורית ממכללת ספיר. אבו עשיבה הוא בן הנגב ומתגורר באבו קורינאת.

20

תגובות

להשאיר תגובה