דבורה שרר מנהלת מערך יחסי הציבור והשיווק של המרכז הלאומי להשתלות, נפגשה השבוע עם בר רפאלי ואמה ציפי רפאלי, אותן גייסה לעודד חותמים נוספים על כרטיס אדי להצלת חיים. אומרת דבורה שרר: "אנחנו קוראות לכלל עם ישראל לחתום על כרטיס אדי, ולהיות חלק מסולידריות חברתית לה אנחנו זקוקים במדינת ישראל. כרטיס אדי הוא כרטיס אשראי לחיים ולעתיד טוב יותר. אנחנו נושקים כבר למיליון חתימות, ושמחים שמובילי דעה קוראים לציבור לחתום על הכרטיס ומהוים דוגמא אישית. היום ניתן לחתום עליו ישירות דרך לינק, ואפשרות זו מוכיחה את עצמה בכמות המצטרפים".

1

אירוע יום השינה העולמי צויין בשבוע שעבר, כפי שזה נעשה מזה 11 שנים ברחבי העולם במהלך חודש מרץ, תחת הסיסמה: "הצטרף לעולם השינה, שמור על המקצבים שלך כדי ליהנות מהחיים", ונועד להדגיש את חשיבות המקצבים היומיים בשינה בריאה, ובהשראת פרסי נובל בפיזיולוגיה ורפואה שהוקצו לשלושה חוקרים אשר הקדישו את לימודיהם למקצבים היומיים. פעילויות ההסברה לחשיבות איכות השינה יתקיימו בסניפי הולנדיה עד סוף חודש מרץ, בהתאם להנחיות ארגון השינה העולמי. זו השנה השניה ברציפות שאבי ברססט מנכ"ל הולנדיה, נציגו הרשמי של ארגון השינה העולמי, מוביל אותן כאן בישראל. פעילויות יום השינה החלו בערב מלא קצב שבמרכזו הופעה מחשמלת של להקת מיומנה וחידון שינה בהנחיית דליק ווליניץ. באו לברך מכל קצוות תבל: ג'וליה היל נציגת VISPRING מותג המזרנים והמיטות של בית המלוכה האנגלי היקר בתחומו בעולם, רינה בן חמו חשבת חברת הולנדיה ואחותו של אבי ברססט, דליק ווליניץ, גדי אלון מנהל רשת הולנדיה ועוד רבים אחרים.

2 (1)

קסטרו רשת האופנה המובילה בישראל פתחה השבוע את החנות המוחדשת בקניון רמת אביב, המציגה את קולקציית אביב 2018. בין הנוכחים: אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים, הפרנזטורים של קסטרו: רותם סלע, אביב אלוש ועומר דרור. עוד היו: שני כהן, נלי תגר, אפרת גוש, דנה גרוצקי, סיוון קליין, מור סילבר, תום באום, אוולין וטוהר חיימוביץ זוכי המרוץ למיליון. בגזרת אנשי העסקים היו: אריאל רוטר בעלה של הפרזנטורית רותם סלע ובנם של אתי וגבי רוטר, עדי ורון רוטר CFO סמנכ"ל הכספים של קסטרו, אמיר תמרי יו"ר דירקטוריון קסטרו, אבי לוי מנכ"ל מליסרון , משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר, דוד בן משה מנכ"ל קניון רמת אביב, מריאנו קרפ וניצן ישראלי מקבוצת הודיס. קסטרו נמצאת בימים אלו בתהליך של תנופה גדולה ופיתוח ובשנת 2018 ישופצו, יורחבו ויפתחו חנויות חדשות נוספות בקונספט חדש. החנות הראשונה שנפתחת השבוע היא חנות קסטרו החדשה בקניון רמת אביב, המתפרסת על פני כ-450 מ"ר, ותציג מעתה את קולקציית הנשים ולראשונה גם את קולקציית "הילדים של קסטרו". החנות  עברה שיפוץ מקיף ומציגה את "קסטרו החדשה" – תהליך במסגרתו יעברו חנויות קסטרו ברחבי הארץ שיפוץ ועיצוב מחדש. גם חנויות חדשות שתפתח קסטרו יבנו בקונספט זה. עוד בימים אלה נפתחת חנות מחודשת בקניון רננים ברעננה, חנות אשר תכלול את קולקציית הנשים, קולקציית הגברים וקולקציית הילדים. חנות זו הורחבה לצורך השיפוץ ותתפרס כעת על פני כ-600 מ"ר.

3

מגיש הטלויזיה דני קושמרו הידוע כספורטאי החורש את הארץ לאורכה ולרוחבה, אינו פוסח על ביקורים תכופים במסעדת הבשרים זויה, הנמצאת על אם הדרך בכביש 2 בתחנת הדלק השחר בנתניה. גם השבוע הוא הגיע לזויה עם בנו, והתקבל על ידי השף וואפיק שפינק אותו כראוי ללקוח נאמן.

IMG-20180317-WA0018

הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז, אשר מכהנת כפרזנטורית של בית האופנה Guess, תוביל את קמפיין אביב קיץ 2018 של מותגי השעונים Gc ו- Guess מבית האופנה Guess. ג'יי לו היא אחת הנשים המשפיעות ביותר בהיסטוריה כאמנית, יזמית, פילנתרופית וכמובן אייקון אופנה. היא זמרת עטורת פרסים ושחקנית אשר ביססה את עצמה הן במוסיקה והן בסרטים. היא אף נבחרה מטעם המגזין "פורבס" העולמי כאשה היפה ביותר בעולם. ג'ניפר לופז הצטרפה זה לא מכבר לארסנל המפואר של נערות GUESS שקדמו לה כנעמי קמפבל, אנה ניקול-סמית, דרו בארימור ועוד. היא מחליפה את קלאודיה שיפר שכיכבה בקמפיין בשנת 2012 כשהייתה בת 41 וחגגה 30 שנה להיווסדותו של המותג.

4

ביום שישי האחרון ארחו עינב וד"ר מיכאל ברר בעלי TLV Medical Center  את רופאי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית בין המשתתפים : ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ד"ר רון עזריה מזכיר האיגוד וד"ר רועי ענבר גזבר האיגוד ועוד.במהלך הסדנא לימדו מומחי הכירורגיה הוותיקים את המתמחים הצעירים שיטות הזרקה חדשניות להצערת הפנים, תוך שמירה על המראה הטבעי. TLV מדיקל סנטר מציגים בשורה חדשה בתחום הרפואה בכל הקשור לכירורגיה פלסטית  ורפואת נשים ברמה הגבוהה ביותר, עם צוות רפואי בכיר ובאוירה ביתית ומחבקת.

5

מותג הספורט והאופנה הבינלאומי ריבוק, הכריז השבוע על שיתוף פעולה המסמל ציון דרך, עם גל גדות השחקנית הבינלאומית המובילה, המהווה סמל לביטחון עצמי, תעוזה ועוצמה. גדות וריבוק חולקים אמונה משותפת כי יש להנגיש לכל את עולם הכושר. גדות מצטרפת לנבחרת הנשים של ריבוק  המשנות את כללי המשחק: אריאנה גראנדה, ג'יג'י חדיד וויקטוריה בקהאם, כחלק מהמחויבות ומטרת החברה להעצמת נשים ברחבי העולם. "מאז ומעולם האימון היה חלק גדול מחיי, לאור העובדה שאמא שלי הייתה מורה לחינוך גופני, ולכן נחשפתי לסגנון חיים פעיל כבר מגיל מוקדם", מספרת גדות. צלם סגנון החיים הנערץ Collier Schorr, נבחר לצלם את גל בכדי להציגה באמצעות סדרת תמונות מדהימות המגלמות את החזון של ריבוק Be More Human ואת האמונה המשותפת של הצדדים בכוחו של הכושר הגופני.

6

בר 223 זכה בתואר בר הקוקטיילים הטוב בישראל, כאשר הגיע למקום הראשון ב- CHALLANGE GALLIANO L'APERITIVO, תחרות הקוקטיילים הגדולה בישראל, בה התחרו ראש בראש הברמנים המובילים בישראל, מהברים- Imperial,223 , Jasper,   Tailor made ו- Suramare. הצוות המנצח מבר 223, זכה בפרס של טיסה לאמסטרדם, ביקור במרכז המבקרים של בית הליקרים "house of bols" והזמנה לצפות בגמר הגדול של התחרות הבינלאומית לקוקטיילים "bols around the world". בתחרות שפטו קווירג'ין דה קונינג מנהל המותג הגלובלי של גליאנו, אגו פרונו השגריר הבינלאומי של גליאנו, דניאל קסלסי מנהל הדרכה ותוכן בחברת הכרם ושחף טל מנכ"ל זמן אמיתי.
7

נעמי גרינברג לוי מנהלת Spaces, המותג ההולנדי להשכרת מרחבי עבודה בהרצליה, אירחה אירוע שולחנות עגולים שהתקיים במסגרת התכנית היוקרתית – Executive MBA – בהובלתן של אוניברסיטת קלוג ארה"ב ואוניברסיטת תל-אביב. יזהר שי יזם הייטק סדרתי מצליח ושותף בקרן קיינן, וגיל כנעני יזם סטארט אפים ועמית בקרן קיינן, הנחו את האירוע המרתק בו לקחו חלק כ-100 מנהלים בכירים מישראל ומרחבי העולם.

8 יצחק סער סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה החדש של קניוני עזריאלי, הגיע יחד עם הסמנכ"ל היוצא עופר ירום שמונה לאחרונה למנכ"ל AZRIELI.COM ורן רולניצקי מנהל הדיגיטל והחדשנות של הקבוצה, לקבל את פרס 'מוצר השנה' בקטגורית המתנות עם המוצר המוביל עזריאלי גיפטקארד.

9

על אף המשבר בשוק האופנה הישראלי, ממשיכה רשת ONOT & JUMP את המסורת והפעם משלחת מנהלות סניפים מצטיינות יצאה לאחרונה לבירת האופנה מילאנו. משלחת המצטיינות כוללת 28 מוכרות ומנהלות סניפים אשר בלטו באופן משמעותי, ועברו את יעדי המכירות שניתנו להן ברבעון האחרון של שנת 2017. משלחת הנשים הגיעה לבירת האופנה מילאנו, בין היתר על מנת להיחשף מקרוב לטרנדים לשנת 2018. בין המנהלות הבולטות שיצאו למילאנו: נילי קזן ורונית וייצמן מסניף ראשל"צ, איריס סימן טוב, סטלנה אבליאזוב מסניף חולון סוקולוב, מירית נידם, קירא קליינר מסניף חולון עודפים, שרית נידם, לודמילה גורדון מסניף קניון הזהב, יאנה טנקביץ ולונה בן נעים מסניף רמלה. בתמונה: משלחת המצטיינים במילאנו

10

יעקב לוקסנבורג יו"ר ובעלים של חברת סאני תקשורת בעלת רשת חנויות סמסונג סלולר בישראל, ומשה פרי מנכ"ל סאני תקשורת, ארחו לרגל פתיחת מרכז המכירות החדש בקניון שבעת הכוכבים את קריין קו מנכ"ל סמסונג בישראל, דניאל ריי  מנהל פעילות המובייל של סמסונג בישראל ואת איתי קפלן מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים. במעמד ההשקה ציין משה פרי מנכ"ל סאני תקשורת, כי מכירות מכשיר הגלקסי סמסונג S9 הניבו הצלחה חסרת תקדים, וכי הביקוש עולה על ההיצע. עוד הוא הוסיף כי עד סוף השנה הרשת עתידה לפתוח עוד שישה סניפים ברחבי הארץ.

11

רונן ואורנית שמחון יבואני משקפי revo השיקו בשבוע שעבר במלון סיטי טאואר ברמת גן, את המשקפיים האמריקאים, בהם מושקע הזמר הנודע בונו. מותג משקפי השמש "REVO" נוסד בשנת 1985 ובו נעשה לראשונה שימוש בטכנולוגיית עדשות שפותחה על ידי נאס"א להגנה סולארית עבור לוויינים. במהרה, הוא הפך למותג משקפיים עולמי, המוביל בתחום טכנולוגיית העדשות המקוטבות וכיום, שלושה עשורים מאוחר יותר, "REVO" מציע משקפי שמש בעלי עדשות ברורות ומתקדמות ביותר. המותג חבר לשיתוף פעולה חשוב עם בונו, סולן להקת 2U ועם מכון "בריין הולדן" למען ילדים ומבוגרים בעלי לקויות ראייה. המשימה שלקחו על עצמם: להקים שירותי רפואת עיניים קבועים וברי קיימא ברחבי העולם, עבור מאות מיליוני ילדים ומבוגרים שאין להם גישה לטיפולי עיניים, או שאינם יכולים לרכוש זוג משקפיים, כך שעד לשנת 2020 יצליחו להביא למניעת לקויות ראייה ועיוורון אצל יותר מ-5 מיליון ילדים ומבוגרים.

12

במשרדים של המותג הנודע זק"ש למוצרי חשמל, הרימו השבוע כוסית לכבוד החג ולכבוד הכניסה של זק"ש לשוק המקפיאים התעשייתים, שהפכו לטרנד חם בתים פרטיים, וגם איחלו מזל טוב לבעל המותג אלי פיינה על הולדת נכדו, מבנו טל העובד אף הוא בחברה.

13

חברת ההנעלה WESHOES הציגה השבוע את קולקציית הקיץ החדשה בשואו רום המעוצב במשרדי ההנהלה בתל אביב. במהלך הצגת המותגים ביניהם: קרוקס, בלנסטון, כפכפי מוזס, דיזיגוואל, רוקט דוג ועוד, סיפרו מיכאל הורוביץ משנה למנכ"ל חברת קולנוע חדש וזוהר בנזינו מנהלת השיווק של המותג, כי קיבלו את הזיכיון הבלעדי להפצת מותג הנעליים הבינלאומי KEDS לנשים, וכחלק מהמהלך השקיעה החברה כ-5 מיליון ₪, והיא זו שתדאג למערך ההפצה הרחב בחנויות ובאתר הסחר. הצטרף להשקה אדם בלייק מנהל מותג בלנסטון העולמי, שנחת בישראל למטרת הביקור השנתי מטעמם, ונחשף לחלל המותגים המגוון.

14

בסוף השבוע האחרון הגיעו כוכבי התוכנית "מאסטר שף", ביניהם המנצח הגדול יהודה עמר, לסניף "סופר דבאח" בעין המפרץ לרגל פתיחת מחלקת הכלים החדשה של המותג ARCOSTEEL לקראת החג.המבקרים הרבים שהגיעו לחנות, נהנו ממאכלים ומטעמים שבישלו במקום בוגרי התוכנית והמאסטר שף הטרי, עם הבשרים ומוצרי המזון האיכותיים שמציעה משפחת דבאח הידועה, ובעזרת כלי הבישול של המותג ארקוסטיל הנמכרים במקום. בתמונה (מימין לשמאל): תומר מנואי מנהל מכירות אזורי ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן, יהודה עמר זוכה מאסטר שף, אילן עזרא סמנכ"ל השיווק בחברת מילניום מרקטינג יבואנית ארקוסטיל, סיון עמר ואדי בבייב, בוגרי מאסטר שף.

15

אמריקן אקספרס ערכה בשבוע שעבר אירוע אקסקלוסיבי שכולו מוסיקה, ללקוחותיה במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב. הערב כלל קבלת פנים, ארוחת ערב בסגנון קוקטייל יוקרתי על רקע חוף הים עם מופע מיוחד של הזמרת עם הקול העוצמתי דיקלה ואורח מיוחד פבלו רוזנברג. נכחו באירוע: עידו עלמני מנהל פעילות אמריקן אקספרס, ירון דיין מנהל הפעילות השיווקית של אמריקן אקספרס, טלי גינוט סמנכלית שיווק מלון דיויד אינטרקונטיננטל, הזמרת דיקלה ועוד.

16

טקס חנוכת סניף בנק הפועלים החדש בחולון, התקיים בשבוע שעבר במעמד משתתפים רבים. הסניף החדש מצויד במיטב השירותים הבנקאיים המתקדמים, לצד צוות בנקאים מקצוענים ומנוסים, 12 במספר, שיתנו מענה לכל צורך בנקאי ויסייעו בייעוץ בכל החלטה פיננסית. בסניף מחלקת בנקאות אישית, בנקאות פרטית ויועצי השקעות בכירים, בנקאות עסקית ומשכנתאות. מנהלת הסניף היא שלי בן עמי, בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול, ו- 24 שנות וותק בבנק הפועלים, (44 נשואה +3).

17

ערב מרגש נערך השבוע באולם שרת בעיר פתח תקוה. בו תיאטרון ביה"ס נעמי שמר העלה מחזמר מושקע, מקצועי וססגוני "70 עד כאן", לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל ו 140 שנה לפתח תקווה, מחזמר על התפתחותה של המדינה ואירועיה ההיסטוריים , ועל העיר פתח תיקווה מיום היוסדה. במהלך המופע שולבו צילומים מארכיונו של הצלם המיתולוגי של פתח תקווה, סמי פרג' ז"ל, במסגרת שיתוף פעולה בין בית הספר, בהובלתה של רויטל שוהם מנהלת בית הספר לבין הצלם הנודע סיון פרג', בנו של סמי פרג' וממשיך דרכו, חיבור אשר נוצר ע"י יו"ר הנהגת הורים של בית ספר, אייל אחיאל.  את המופע הפיקה וביימה המורה לתיאטרון  של בית הספר והבימאית דינה לביא. שיתוף הפעולה והחיבור  בין השניים כולל תערוכה מצילומיו של סמי פרג' ז"ל של 60 שנות צילום בארץ המוצגת בבית הספר, וסדנאות צילום שיועברו לתלמידים המבוססות על מסורת הצילום של סמי פרג', וסיפורים מצילומיו לאורך השנים, הכוללים נופים ואירועים היסטוריים במדינה. המופע נערך בנוכחות הורי התלמידים ומשפחותיהם ובנוכחות משפחתו של סמי פרג' ז"ל.

18

בית צבי, בית הספר הגבוה לאמנויות הבמה, חורט על דגלו את ערך המעורבות הקהילתית. לאורך כל שנת הלימודים ובאופן קבוע, התלמידים לוקחים חלק בפעילות הקהילתית הענפה שמוביל בית הספר. הופעה מוזיקלית בפני חולי אלצהיימר, הקלטת ספרים עבור הספרייה לעיוורים והפעלת סדנת תאטרון לנערות בסיכון, הם רק חלק מהפרויקטים הקהילתיים המתקיימים מידי שבוע בשיתוף בית צבי. במיוחד לכבוד יום המעשים הטובים, תלמידי בית הספר לאורך היום הופיעו והעבירו סדנאות ב- 16 מוקדים ומוסדות ברחבי רמת גן, ביניהם מרכז יום לקשיש, מועדוניות נוער וילדים בסיכון והמרכז לנפגעי נפש- אנוש.

19

השבוע ביקרה סגנית ראש העיר ת"א הגב' מהרטה ברוך-רון, את חברי הקהילה התומכת מקבוצת תיגבור, ברמת אביב. ברוך רון ביקשה להכיר באופן אישי ומקרוב את הפעילות החברתית של הקהילה ומצידה סיפרה בגילוי לב, אודות הדרך שעשתה מילדותה באתיופיה, דרך התאקלמותה בארץ, לימודיה ועד היום. עוד סיפרה ברוך-רון על תפקידיה הציבוריים והפרויקטים אותם יוזמת ומקדמת היום. את מהרטה ברון-רון אירחו הגמלאים חברי הקהילה התומכת כרמלית רשף סמנכ"ל שירותים לקהילה בקבוצת תיגבור, ועו"ס גל שחם ראש צוות מחלקת עבר הירקון מעיריית ת"א וכן דניאלה פרנק, הרכזת החברתית של הקהילה התומכת, אשר אחראית על ארגון הפעילות החברתית מדי שבוע. תגבור מפעילה כ- 80 קהילות תומכות ברחבי הארץ ובהן למעלה מ- 11,000 מבוגרים. קהילה תומכת מהווה פתרון למבוגרים ולקשישים, אשר מתגוררים בבתיהם, ובמקום החם והבטוח שלהם מקבלים את כל השירותים והסיוע לו הם זקוקים, על מנת להישאר עצמאיים בביתם ולהמשיך בשגרת החיים המוכרת להם ובסביבתם הטבעית.

20

רגע לפני ליל הסדר, יאיר תותחני איש העסקים והבעלים של חברת תותחני מראשל"צ, המתמחה בשיווק מוצרי יוקרה למטבח ולאמבט, השתתף בערב אדריכלים של חברת "כפיר נילסן". יאיר תותחני עם מיקי כפיר הבעלים של חברת כפיר נילסן, חגגו יחד שיתוף פעולה פורה בין החברות, וסיפרו החידושים הצפויים לכולנו בתחום העיצוב.

21

במסיבת עיתונאים שהתקיימה השבוע להשקת קולקציית הקיץ של קרולינה למקה ברלין, בחוף מציצים בתל אביב, אמר יוסי גביזון מנכ"ל  ובעל השליטה בקבוצת הודיס ובקרולינה למקה ברלין: "המשא ומתן עם קים קרדשיאן נמצא בשלב מתקדם. מדובר על חוזה ל- 3 שנים, במסגרתו דוגמנית העל בר רפאלי, ששותפה בקרולינה למקה- ברלין, תצטלם עם קים לקולקציית משקפי השמש לשנת 2019. מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN. נוסד לפני 6 שנים על ידי מעצבת המשקפיים קרולינה למקה מגרמניה, אשר עלתה לארץ והקימה את הרשת. בכל עונה ניתן למצוא למעלה מ -300 דגמים ב- 81 נקודות מכירה במרכזי הקניות המובילים בישראל וכן בסניפי הרשת בספרד, לונדון, אוסטרליה ותאילנד. בימים אלו מושקים סניפים נוספים בעולם ואסטרטגיית הרשת היא להרחיב את סניפיה למדינות נוספות. משקפי CAROLINA LEMKE BERLIN מציגים את השילוב המנצח של אופנתיות, איכות ומחיר, עם תרגום הטרנדים המובילים את האופנה בעולם ומציגים את האופנה העדכנית ביותר.

22

ארגון "אלאור" משיק לקראת חג הפסח חנות מקוונת חדשה, בה ניתן לרכוש מתוך מבחר של מוצרי נוי, פסלונים העשויים מקרמיקה ועבודות חימר דקורטיביות, בעיצובם של אנשים עם צרכים מיוחדים. המוצרים ניתנים לרכישה באתר. המחירים של היצירות נעים מ-10 ₪ ועד 100 ₪ עבור פריט.

23

בשישי האחרון התקיים קוקטייל הפתיחה של תערוכת 'אמנות בהר' באזורים מוצא עילית. בתערוכה שבעה אומנים המציגים כ-40 יצירות אמנות של קרמיקה, ציור, פיסול וצילום והופכים את הדירה לדוגמא לגלריה חיה. בתמונה משמאל לימין: מנכ"ל אזורים דרור נגל, האומנים דליה גילהר, אטי ספינדל, רבקה ססובר, עירית שר-יטבת, סמדר לובל, שלמה הר פז ונינו הרמן.

24

עמית קאופמן מבעלי מתחם האירועים ג'ונה וג'ונה קלאב בנתניה, אירח אתמול בארוחת בוקר מפנקת את עדי הימלבלוי, סנדרה רינגלר, שלי גפני, רונית יודקביץ, ג'ני צרוואני, מעיין אשכנזי, שירן סנדלר, חן יאני והדוגמניות שון לוי וארבל קינן לרגל פתיחת עונת חתונות קיץ. עם ארוחת חגיגית של קייטרינג "טעם וצבע"​. Jonah הינו מתחם אירועים של "טעם וצבע" על חוף הים בנתניה, המציב סטנדרט גבוה של עיצוב, קולינריה ונוף עוצר נשימה.

מירב רומנו

נגה שלג מונתה לסמנכ״לית השיווק של הגן הבוטני האוניברסיטאי, גבעת רם בירושלים. שלג, בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל, שהתמחתה בשיווק ופרסום במסלול הייחודי למצטיינים של ה- IAA , החלה את דרכה כעוזרת היועץ השיווקי פרופ׳ אביחי שוב-עמי (USP ltd) ושימשה כמנהלת שיווק ויועצת שיווקית בחברות מגוונות בארץ ובארה"ב. במסגרת תפקידה הנוכחי תנהל נגה שלג את מערך השיווק של הגן הבוטני לרבות האסטרטגיה השיווקית, הפיתוח העסקי וניהול התקשורת השיווקית.

25

בסוף השבוע התקיים אירוע השקת מגזין טרנדים 2018/19 של חברת נירלט, מגזין ראשון מסוגו בישראל. מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בישראל הגיעו לפלנטריום במוזיאון ארץ ישראל על מנת להיחשף לטרנדים העכשיוויים ולקבל את המגזין החדשני -"NIRLAT COLORE TONE", וביניהם ברברה ברזין, שרון נוימן ויפתח חיינר, מלי מנדל, ענת ופול גנות, ירון בייקר, ורד שני, חנן פומגרין, אור ריגלר, רן ינוב, רון ושירלי גרינברג, אורלי בקשי, אור כוכב, איילת שבו, אנט פרומר, אנריקו סגרה, חורחה עברין, יעקב קונפורטי, לאה מילר, ליאת הראל, לן קרפטי קצב, מזי מיכאל, נרקיס ברזני, רוית קשטן ארצי, גיל מיכאל ועוד. במהלך האירוע, נהנו האורחים המכובדים מהקרנת הסרט "כוכבים- טיסה לגלקסיה"  ממנו נלקחה ההשראה לקולקציה החדשה של החברה. הגיעו במיוחד לצורך ההשקה החגיגית הבכירים בחברה: עודד פרנקל מנכ"ל קבוצת נירלט, תמי מרקוביץ סמנכ"ל שיווק, אורן משה סמנכ"ל מחקר ופיתוח, רן מנו סמנכ"ל נירלט אונירקול, הדס כהן מנהלת תחום אדריכלות והשראה ועוד.

26מתחם הקניות "סטריט מול" ברמת ישי הוסיף לעצמו שחקן חיזוק חדש – מסעדת ג'פניקה שהחל מהשבוע תהיה חלק ממגוון המסעדות ובתי הקפה במתחם המושקע. לפתיחה החגיגית הגיעו מאות מתושבי העמק, שנהנו מבופה עשיר ממגוון המנות של ג'פניקה, משקאות מהבר כשעל המוסיקה DJ שהקפיץ את האנשים עם הרבה מוסיקה טובה. הגיעו לברך מנהלת שיווק במתחם סטריט מול אפרת שבתאי, מנכל"ית הקניון ענבל אברני, מנהלת הכספים ענת מדמון, ברק אברמוב הבעלים של רשת ג'פניקה, כתב הספורט ליאב נחמני, וכתב ערוץ 10 אלי לוי.

27

בכירי קבוצת קרסו מוטורס ובראשם יו"ר הקבוצה יואל קרסו, ומנכ"ל קרסו מוטורס איציק וייץ, השתתפו השבוע באירוע חגיגי שחתם את תהליך המיונים הקפדניים שערכה הקבוצה במהלך החודש האחרון, שבסופם הוכרז על הזוכה אשר ייצג את ניסאן ישראל בתחרות "NISTEC 2018" הבינלאומית הנערכת על ידי חברת ניסאן בקרב מכונאי רכב ברחבי העולם. למקום הראשון הגיע ליאון מינקין (45), אשר עובד משנת 2004 במרכזי השירות של קרסו מוטורס, אשר ישתתף באירוע הגמר  שתיערך  ביפן, בספטמבר 2018.

איציק וייצ, הזוכה ליאון מינקין, יואל קרסו ואסף ספקטור. צילום- ניר פקין

בתחילת השבוע נערכה פתיחה חגיגית בקניון עופר קניותר, לתערוכת הצילומים "אוכל לנשמה", פרויקט קולינרי, פרי עבודתם של ילדי וצוות חוג הצילום של ביה"ס דקלים במרכז לבריאות הנפש בנס ציונה, בנוכחות ראש עיריית נס ציונה יוסי שבו וקהל רב שגדש את המקום.

ראש עירייתנס ציונה יוסי שבו בתערוכת אוכל לנשמה קניון עופר קניותר צילום יחצ (8) (Custom)

כ–8 מיליון ₪ הושקעו בפתיחת סניף חנות הדגל של רנואר, בעופר הקניון הגדול בפ"ת. לרגל הפתיחה נערך אירוע חגיגי בהשתתפות בכירי קבוצת קניוני עופר, בנייהם אבי לוי מנכ"ל קבוצת מליסרון, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר, נעמי סימן טוב מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפ"ת, אלי ברקוביץ ויוסי ברוש מבעלי רנואר, סרג' דרעי מנכ"ל רנואר, מישל תמיר סמנכ"ל השיווק של רנואר ועוד.

אלי ברקוביץ עם נעמי סימן טוב ואבי לוי

אשת העסקים ניקול ראידמן ושני ילדה מישל (7.5) וריצ'י (3.5) התייצבו בסט צילומי הקמפיין של רשת גלי, שיעלה לקראת השקת קולקציית קיץ 2018. הסט שצולם בבית יוקרה ברמת השרון, עוצב כארמון מלכותי, בסגנון ארמון בקינגהאם באנגליה, כשניקול מככבת בו כ"אם המלכה" וילדיה כנסיכים מהאצולה האנגלית. מי שהפתיע ובא לבקר הוא אב ילידה, איש העסקים מיכאל צ'רנוי.

ניקול ראידמן וצרנוי עם ילדיהם צילום אוהד רומנו

טלי קדוש (41) מונתה בימים אלו להיות מנכ"לית מלון רות רימונים צפת, מרשת מלונות רימונים. טלי קדוש בעלת ניסיון רב בענף התיירות, עובדת כ-15 שנה בתחום זה. את דרכה בתחום התיירות החלה ברשת ישרוטל, במלון יערות הכרמל ובהמשךניהלה את מלון ישרוטל פונדק רמון.

טלי קדוש מנכלית מלון רות רימונים צפת. צילום בן פרידמן

השבוע בפעילות 'נפגשים 70 שנות ישראליות' בסניף קוגל חולון של מזרחי טפחות, התארחה הסופרת הידועה שרה אנג'ל. האירוע היה מרתק כאשר אנג'ל סיפרה בחכמה, יצירתיות והמון רגש את סיפור חייה כאשת פושע, על הכלא והשיקום עד לחייה כסופרת, מהמקום הנמוך ביותר להצלחה ואושר. סיפור שנון, מצחיק, מרגש ובעיקר מלא תובנות ותקווה שהורגשה בכל פינה בסניף.

שרה אנגל + אסף כהן מנהל תחום משכנתאות

לירון ויצמן קפצה לבית המרקחת "שור טבצ'ניק" בתל אביב, לרכוש מספר מוצרים. להפתעתה, בדיוק באותו היום הותקן חלון ראווה חדש לבית המרקחת ובו היא מופיעה כפרזנטורית של תוסף הברזל "ספאטון".שרונה שור מבעלי בית המרקחת, קיבלה אותה בחום, ובשיחה ביניהן התברר כי ויצמן לקוחה קבועה של בית המרקחת עוד מילדותה.

לירון ויצמן, פרזנטורית תוסף הברזל ספאטון ושרונה שור בעלת בית המרקחת שור טבנציק. צילום יחצ (Custom)

תגובות

להשאיר תגובה