שונאים טלמרקטינג? יש מה לעשות…

כל מי שעושה טלמרקטינג, מודע לשם הרע שיצא לתחום הזה. כמה רע? עד כדי כך שנוצרה תופעה ברחבי העולם של אנשים אשר משתפים בדרכים יצירתיות במיוחד להיחלץ מציפורני חברות הטלמרקטינג אשר אינן מפסיקות להטריד אותם. דורי שבת, מנכ"ל CALLMARKER, מציג את 7 השיטות היצירתיות ביותר להחזיר לנציגי השירות:

מקום 7 – אתם ונציג הטלמרקטינג מכירים כבר שנים…

https://www.youtube.com/watch?v=r7LPlZ3vzEk

שיטה מצוינת על פי Greg לגרום לנציגי הטלמרקטינג פשוט להתבלבל ולצאת מנוסח המכירות הרגיל שלהם, היא פשוט לדבר איתם כאילו אתם מכירים ושמחים לשמוע אותם. הסרטון צבר עד כה כבר מעל למיליון צפיות ואחרי צפייה בסרטון אנחנו בטוחים שגם אתם תחשבו שהוא מעולה!

מקום 6 – אל תתפרצי לדברים שלי!

https://www.youtube.com/watch?v=ROHK0aTkCsY

כולם כבר יודעים כי הרגע שבו אנשי הטלמרקטינג מחייגים ללקוחות פוטנציאליים, הוא רגע בו הם מנסים להתחבב על מי שענה להם לטלפון כי מרבית האנשים פשוט לא אוהבים לקבל את השיחות הללו. Jack מודע היטב לעובדה הזו והוא מנצל אותה כדי להכתיב את הכללים בשיחה ולא להסכים להתפרצות הנציגה לדבריו. שווה צפייה.

מקום 5 – אתה נמצא בחקירה משטרתית

https://www.youtube.com/watch?v=-7OgWcwgB50

נציג הטלמרקטינג מחייג ללקוח פוטנציאלי, כבר בתחילת השיחה הוא מתוודע לעובדה שהאדם אליו חייג, בדיוק נרצח והוא משוחח עם חוקר מקרה הרצח. החוקר אומר לנציג שהוא נמצא תחת חקירה כעת ומנסה לשאול אותו שאלות אשר מכניסות את הנציג ללחץ אמיתי.

מקום 4 – פשוט תגידו מילה אחת!

https://www.youtube.com/watch?v=33BCEPMGggU

המילה אותה כל אנשי הטלמרקטינג רוצים לשמוע היא כן, עד כדי כך שבסרטון הבא, איש הטלמרקטינג שומע מהאדם אליו הוא חייג רק את המילה כן. בהתחלה הוא ממשיך בשיחה תוך התלהבות שלו לקראת סגירת עסקה עד שמשהו ״מריח״ לו לא טוב… מעל לארבעה מליון צפיות אומרות ששווה לכם לצפות בסרטון.

מקום 3 – תוסיפו אפקטים

https://www.youtube.com/watch?v=Pw9ZbjSvdxs

כשנציג הטלמרקטינג מתקשר לשיחה הזו, הוא אמנם מצפה לשמוע אנשים בפעילות היום יומית שלהם. כאשר הוא מתחיל את שיחת המכירה, הנציג שואל שאלות ובזמן שהאדם מהצג השני עונה עליהן, הוא עושה דברים נוספים. איך לומר, הנציג לא ציפה לתפוס את האדם איתו הוא מדבר בפעילות יום יומית כזו…

מקום 2 – לא חשוב אם אינכם דוברים את השפה

https://www.youtube.com/watch?v=md1wwOXTcUY

אמנם בארה״ב ישנם לא מעטים אשר דוברים את השפה הספרדית. אך הסרטון הבא מראה עד כמה שיחות הטלמרקטינג אינן ממוקדות ואינן יעילות – כן, הן גם לאנשים אשר אינם דוברי השפה בה נציגי הטלמרקטינג מדברים.

מקום 1 – זרקור ישראלי לטל סולומון!

https://www.youtube.com/watch?v=cABHw5kpkys

אמנם זו גרסה מקומית, אבל היא פשוט מעולה. אם עוד לא ראיתם את הסרטון הזה, הסטנדאפיסט טל סולומון עובד על נציגה של הוט ומשמיע קריינות שלו כדי להמחיש לנציגה איך מרגיש מהצד השני המענה האוטומטי. שווה צפייה…

 

בעולם בו אנחנו חיים היום הכל מאוד פרסונלי ומותאם לאנשים. רק עולם הטלמרקטינג נשאר כפי שהוא וחסרה בו התאמה בין האנשים לחברות, אומר מנכ״ל CallMarker דורי שבת. זוהי בדיוק הסיבה אשר גרמה לנו לחפש ולמצוא פתרון טוב אשר יוכל לחבר בין חברות לאנשים אשר באמת צריכים את המוצר או השירות המוצע על ידי החברה. בטכנולוגיה שלנו אנחנו מאפשרים להימנע מאותן דרכים מציקות ומעצבנות להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את שביעות הרצון הן של האנשים אליהם החברות מצלצלות אך לא פחות חשוב מכך, גם לנציגי החברות אשר יוכלו למכור למי שבאמת צריך את מה שיש להם למכור.

 

תגובות

להשאיר תגובה

*הכנס את הקוד בתמונה כדי לשלוח תגובה