חדש בישראל- קפסולות אספרסו של L'OR מציג שש חוויות טעם בלתי נשכחות, בקפסולות אלומיניום, העונות על כל חשק והרגל עם רגע של שלמות מוחלטת. הפצת מוצרי JDE בישראל נעשית על ידי חברת דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ.
עץ הזית נכנס לשוק הטונה ומשיק קטגוריה חדשה: טונה TO GO – הדרך הקלה, המהירה והנקייה לצרוך טונה, ללא צורך בסינון נוזלים כך שפשוט פותחים ואוכלים וכן משיק טונה בשמן זית בפחיות בחצי מכמות הנתרן ביחס למתחרה.
חברת כרמית משיקה: מהדורה מוגבלת של מרשמלו עם הטעם המוביל בקטגוריה – ורוד לבן במשקל 150 גר', אריזה חגיגית וייחודית למונדיאל. השקית כוללת הדפס של דגלי המדינות, שחקני כדור רגל, כדור ועוד.
לראשונה בישראל – סדרת ארוחות אורגניות 100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים, להכנה במיקרוגל מרבה ישראל נכנסת לקטגוריית המזון המוכן משיקה את Heat & Eat – סדרת ארוחות להכנה מהירה במיקרוגל.
"סנו סושי – רב מגבת ג'מבו" – היא הפרימיום של מגבות הנייר, המיוצרת, בשונה ממגבת נייר רגילה, בתהליך ייחודי להגברת עמידות, חוזק וכושר הספיגה של מגבת הנייר היא בעלת כושר ספיגה גבוה במיוחד, אינה מתפוררת בהרטבה ואינה משאירה סיבי נייר בשימוש או שאריות נייר על מזון.
קבוצת מאפיות ברמן מציגה פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בתחום הלחם: ברמן E-FREE סדרת לחמי מחמצת ארוזים ללא חומרים משמרים וללא תוספים מלאכותיים, מקמחים מלאים המהווים מקור לסיבים תזונתיים המכילים מחמצת כחומר משמר.
מותג החטיפים קראנצ'וס מצטרף לחגיגת המונדיאל ומשיק מהדורה מיוחדת הכוללת שני חטיפים במיקס בצורות ייחודיות מעולם הכדורגל בטעמים הפופולאריים גריל וברביקיו.
לקראת הקיץ, ליימן שליסל מציעה: חטיפי הקרח של פּוֹלָרֵטִי (POLARETTI) בארבעה טעמים מרעננים: תות, דובדבן, תפוז ולימון, הם מכילים מיץ פרי, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים מתאימים לטבעוניים – אינם מכילים חומרים מן החי ובעלי מרקם ייחודי המזכיר סורבה קפוא.
לכבוד חודש המונדיאל, הוטפופ – מותג הפופקורן להכנה במיקרוגל, המוביל והנמכר ביותר בישראל משיק מהדורת מונדיאל מיוחדת ומציע מארז מבצע מיוחד הכולל 5 שקיות הוטפופ בטעם טבעי בתוספת מלח + דלי פופקורן ממותג ורב פעמי – מתנה.
קליית גת משיקה: ערכת מונדיאל 2018 קערת פיצוחים ייחודית המשלבת מקום להנחת הסמארטפון, מיכל לקליפות ושתי שקיות פיצוחים · מהדורה מוגבלת לתקופת המונדיאל בלבד.
לקראת הקיץ ועונת המונדיאל 2018, בירה קרומבאכר, בירת הפרימיום מס' 1 בגרמניה, במבצע מפנק – 3 בקבוקי בירת קרומבאכר פילס/ואייזן 330 מ"ל ב-20 ₪ בלבד!!
לרגל המונדיאל סידס, המשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, משיקים בישראל את סדרת זיגי במרינדה (ZIGI MARINATED) , חטיף בוטנים קלויים בטכנולוגיה חדשה לפריכות ייחודית וטעם נפלא ב-4 טעמים מובילים- מלח, קטשופ, צ'ילי מתוק וצ'ילי חריף.
מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים גם באריזה מוגדלת של כ- 300 גרם- בטעמים בוטנים שוקולד וקפה.
חברת כרמית משיקה: מהדורה מוגבלת של מרשמלו עם הטעם המוביל בקטגוריה – ורוד לבן במשקל 150 גר', אריזה חגיגית וייחודית למונדיאל. השקית כוללת הדפס של דגלי המדינות, שחקני כדור רגל, כדור ועוד.
ניקול מותג הניקיון ועזרי המטבח מציג מגבות נייר בגליל כפול – המחזיקות פי 2 זמן מאשר גלילים רגילים, כך שניתן ליהנות ולהשתמש בגליל אחד לאורך זמן.
GIGI" מעבדות קוסמטיקה" משיקים מסכת גמישה ומתקלפת Second Skin Mask מסדרת NUTRI-PEPTIDE! המשלבת חומרים פעילים ובעלת מרקם גמיש היוצר אפקט מרענן ומחדש לעור הפנים!
רשת חצי חינם נכנסת לקטגוריה חדשה ומשיקה סדרת מוצרי הגנה מהשמש מבית המותג הפרטי- ,PERFECTבמחירים שוברי שוק.
AHAVA מעבדות ים המלח משיקה: שתי מסכות בד חדשות לטיפול בסימני הגיל: Age Control Even Tone & Brightening Sheet Mask ו- Beauty Before Age Uplift Sheet Mask
חברת האיפור והטיפוח SACARA משיקה: Body Mist סדרת מי גוף מבושמים בניחוחות קיץ בעיצוב פירות צבעוני, לתחושת מקלחת מרעננת באמצע היום.
לקראת משחקי המונדיאל: המותג "הד אנד שולדרס" משיק שמפו ממותג במחווה לשוער האגדי ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופון.
מותג הטיפוח המוביל NIVEA משיק: סבון מוס למקלחת SHOWER SILK MOUSSE CREME
רשת אופנת הגברים BAGIR משיקה את מיני הקולקציה SMART CASUAL הכוללת מכנסיי ברמודות, חולצות פולו מלאנז' ופולו פיקה בשלל צבעים. חולצות אריגי שרוול קצר ומכנסי קיץ מסוגננים מאריג דק ונעים. מכנסיי הברמודה אותם משיקה הרשת, מעוצבים בהתאם למגמות האופנה המובילות, עשויים מאריג כותנה פריכה ונעימה למגע, בעלות כביסה עדינה למראה אריג משויף – שיוצרו במיוחד לימי הקיץ החמים בישראל.
מחלקת הבירה של "הכרם" מתחדשת לקראת קיץ 2018 ומציעה מגוון בירות חדשות ומרעננות של מותגים בינלאומיים מובילים.בין החידושים לעונה: הבירה היקרה בישראל, מבשלת קראפט מקנזס, בירת אפרטיף ממבשלת שוף ועוד.
חברת הסטארט-אפ הישראלית 365Scores, המפתחת את אפליקציית הספורט 365 ומדורגת במקום הראשון בעולם בהורדות (IOS ואנדרואיד) בקטגוריית הספורט, ו-"קרלסברג ישראל", מותג הבירות הבינלאומי מבית IBBL, פיתחו את Carlsberg scorer: פלטפורמה חברתית חדשה בה יוכלו המשתמשים להזין את תחזיות תוצאות משחקי המונדיאל ולשחק מול החבר'ה.