ברשת הBBB ערכו סדנאות בישול לילדים, שלבשו סינרים ויצאו למשימה הכוללת הכנת קינוח מושחת של שוקולד, המבורגר איכותי כמובן ואת הדבר שילדים הכי אוהבים. צ'יפס פריך. 

רשת הבורגרים BBB החליטה לפנק את הקהל הצעיר יותר ולפיכך הוזמנו אני וילדי לסדנת שף קצרה בסניף הרשת ברחוב יגאל אלון בתל אביב( שכן לילדים אין ממש סבלנות יתרה, ולשבת במשך שעה וחצי זה מקביל למשימה בלתי אפשרית בעליל..) עוד היו שם ילדים שנרשמו מראש בסניף, במהלך חודש יולי, הגיעו לסדנה חד פעמית, המתקיימת מידי שנה בחודשי החופש הגדול

שף  הרשת, מיכאל שלומוביץ' שכנראה ראה ילד או שניים בחיים, ידע בדיוק למה לצפות ובאותה נשימה גם ידע בדיוק איך להלהיב את הקהל הצעיר שתהה מתי יהיה שוקולד והתקדם איתם בצעדים מדודים אל המטרה. הוא לימד אותם כיצד להכין המבורגר מבשר טרי שנטחן במקום, כיצד מכינים צ'יפס משובח ואיך עושים קינוח מתוק של עוגת שוקולד.

והילדים? התמוגגו, בסוף הסדנה, עם סיום הארוחה, קיבל כל ילד כובע שף, סינר שף ותעודה האומרת כי הוא בוגר סדנת שף של BBB להכנת המבורגרים. בנוסף קיבלו הילדים ערכת חזרה לביה"ס ממותגת ומדוגמת הכוללת 2 עפרונות, סרגל, מחק ומחדד מעוצבים, ומגוון הפתעות נוספות.

בסיום שמחו הילדים והוריהם לשמוע כי ההכנסות מהשתתפותם בסדנה (69 ₪ לילד) מועברות כתרומה לעמותת "גדולים מהחיים" המטפלת ומסייעת לילדים חולי סרטן.

תגובות

להשאיר תגובה