חברת מודוטק היא שם דבר באספקה והתקנה של מערכות לתעשיית המים, השפכים והאנרגיה. כמי  שמציבה את הלקוח במרכז ומייצגת בלעדית ספקים בינלאומים מובילים בתחום ציוד הבקרה, לא מפתיע שהיא גם שותפה לפרויקט הציוני של הפרחת הנגב.

חברת מודוטק משווקת ציוד מדידה ובקרה לתעשית המים, השפכים ותעשיות מתקדמות אחרות. החברה עוסקת באספקה של מערכות בקרה אנליטיות למדידת איכות המים, השפכים, ההתפלה, תחנות כח, תעשיית סמיקונדקטור, פטרוכימיה, כימיה ומזון, בתי מלון וכו'. החברה, אותה מנהלים שמואל אוסטר וזאב גוטליב, הינה יבואנית מבין הגדולות בארץ בתחום והציוד מיובא מארצות הברית, גרמניה, שוודיה, דנמרק ועוד..

לחברה הסכמי ייצוג בלעדיים עם ספקים מהאיכותיים והמובילים בעולם, ביניהם נמנות חברות Hach ו-Krohne.

לדברי מירה עטר האחראית בין השאר על תחום היבוא ואבטחת האיכות בחברה, אחד מיתרונות הקבוצה מתבטא ביכולתה של הקבוצה לספק ללקוחות את מעטפת הפתרונות המלאה החל משלבי התכנון, ההקמה, אספקה וכלה באחזקה שוטפת לתקופות ארוכות והכל תחת קורת גג אחת".

לחברה מערך תמיכה טכני בעל ניסיון רב שנים, עובדה המאפשרת למשתמשים בציוד של החברה להרגיש בטחון מלא, הן בביצועי הציוד והן במהירות התגובה לתקלות ולבעיות, במהלך התפעול השוטף. לחברה מלאי של ציוד וחלפים, המותאמים לדרישות הלקוח ומשתנים מעת לעת בהתאם לשינויים בשוק, המאפשרים זמינות  ואספקה מיידית.

מנכ"ל החברה והבעלים שמוליק אוסטר מדגיש, כי מודוטק מציבה את הלקוח במרכז מעייניה ומתוך שכך נבנה צוות טכנאים, אשר משרת את מגוון לקוחותיה בכל רחבי הארץ בזמינות ויעילות מירביים. בחברה קיים מרכז הדרכה, אשר מאמן הן את צוותי החברה והן את צוותי הלקוחות לשיפור מערך הידע והיחסים בין הצדדים.

לחברה מערך הנדסה, אשר מאפשר אספקת פתרונות מעבר לאספקת מוצרים, כדוגמת מתקן הטיפול של קולחי הנגב וצוותים, אשר מספקים תחזוקה שוטפת לאורך שנים למוצרים ולמערכות שסופקו על ידי החברה.

במהלך 13 שנות פעילותה, מודוטק צברה לעצמה מוניטין של ספקית מקצועית, של ציוד המדידה למדידת איכות המים, מתקינה, מפעילה את הציוד ומספקת שירותי תחזוקה שוטפת ללקוחותיה, הפזורים בכל הארץ. בין הלקוחות נמצאים הגופים המרכזיים ביותר במשק : מפעלי תעשייה, מוסדות מוניציפאליים, תאגידי מים, רשויות, עיריות, בתי מלון וחברות השייכות לתעשייה הכבדה כמו חברת החשמל, טבע, מקורות ומפעלי ים המלח.

חברה 'אחות' של מודוטק היא מודוטק טכנולוגיות מים, אשר מנוהלת בשיתוף ע"י שמוליק אוסטר וזאב גוטליב, ומספקת ציוד תהליכי אלקטרומכני למתקני טיפול בשפכים מוניציפליים ותעשיתים, מיחזור ומתקני טיפול במים. השילוב בין ציוד אלקטרו מכני של מודוטק טכנולגיות ומערכות הבקרה והניטור המשווקות ע"י מודוטק בע"מ מאפשרת לקבוצה לתת מגוון פתרונות ללקוחותיה.

מודוטק רואה עצמה כשותפה לשיפור איכות החיים ושימור הסביבה כאלמנט מרכזי בחזון העשייה והתרומה לחברה. היות והיא ממוקמת באזור תעשייה עכו, היא מוכרת כמפעל מאושר ומגייסת אנשים בעיקר מהפריפריה לעבודה.

למעשה, כפי שמספרים אוסטר וגוטליב, החברה שותפה לפרויקט הציוני של הפרחת הנגב בפרויקט "קולחי הנגב", שהוקם בדרום על ידי איגוד קולחי הנגב, אגודה חקלאית הנחשבת לגדולה ביותר בישראל.

בעקבות משבר המים, שהביא להפחתה של 50% בהקצאות המים לחקלאות, לא התאפשר לאגודה לספק מים השקיה. מבין הפתרונות שעלו נבחר הפתרון של טיהור שפכי הביוב המוניציפאליים של באר שבע, ולטהר אותם לרמה, שתאפשר השקית הגידולים. מודוטק נבחרה מבין מס' מועמדים להיות שותפים בהקמת מתקן קולחי הנגב לטיפול שלישוני בשפכים, כשההקמה כללה מערכת סינון וחיטוי ב- UV ל- 2500 מק"ש. המתקן מאפשר סינון וחיטוי והבאת השפכים לאיכות המים על פי תקני משרד הבריאות להשקיית כל גידול חקלאי החל מחיטה דרך פירות וירקות וכלה במלונים ואבטיחים שלכאורה מכילים הרבה מים".

"לא כולם יודעים זאת, אך 80% מהתוצרת החקלאית, שאנו אוכלים היום בישראל, מושקים במים, שעברו טיפול שלישוני", אומר אוסטר. "עוד פרויקט מעניין שהיינו שותפים לו, הוא מערכת בקרת איכות של מוצא מתקני ההתפלה הגדולים על קו החוף בישראל, שמאפשרים הפסקת התלות במקורות המים המסורתיים, קרי גשם והכינרת. מערכת הבקרה מאפשרת לרשות המים לוודא באופן רציף, שאיכות המים, היוצאת מהמתקן מתאימה לאיכות מי השתיה הנדרשת במדינה. המערכת מדווחת בצורה רציפה למערך הבקרה של רשות המים על חריגות או בעיות במידה והן מתרחשות".

כל החברות בקבוצת מודוטק מוסמכות ISO 9001/2008 ובתהליך להסכמתנו ל ISO 9001/2015 כיאה לחברה שאיכות הציוד והשרות ללקוחותיה נמצאים בראש מעיניה.

תגובות

להשאיר תגובה