חולמים להפוך את בית הקפה החדש שלכם לחלל ייחודי שאין כמותו? מבקשים לרענן את העיצוב חנות בגדים לעכשווית וטרנדית? סטודיו איתי גדרון הוא הכתובת הנכונה.

בסטודיו המוביל והמוערך של איתי גדרון מתמחים בעיצוב פנים חווייתי ומפתיע של חללי מסחר עם גישות עיצוב מתקדמות, יצירתיות, צעירות ורעננות. זהו עיצוב שעושה את כל ההבדל בין עוד מתחם מוכר ובנאלי לבין מרחב מרהיב המושך את תשומת ליבם של הלקוחות ומעודד אותם להישאר במקום, לחקור אותו וליהנות ממוצריו ושירותיו.

סטודיו מקצועי המונע מתשוקה

מה שהופך את הסטודיו של איתי גדרון לכה מבוקש ומוצלח הינו תמהיל מעולה המשלב בין מקצועיות לבין תשוקה לעיצוב. לסטודיו ניסיון רב בעיצוב פנים בדגש על עיצובם של חללים מסחריים, וצוותו מספק הליכים מקצועיים בליווי אישי ללקוח החל משלב מחקר, גיבוש קונספט, תכנון מפורט של המרחב ועד להפקתו בפועל. כל זאת, לצד תשוקה לתחום הרואה בכל פרויקט אתגר חדש הנדרש לספק תוצאות נכונות וחכמות. הכוונה לתוצאות שמבוססות על יצירת חוויה מפתיעה וייחודית, המעניקות מרחב מושלם להתנהל בו.

ניסיון רב בעיצוב חללי מסחר

מאחורי הסטודיו של איתי גדרון שורה ארוכה של פרויקטי עיצוב פנים מוצלחים, שרבים מהם זכו לסיקור עיתונאי. אלו פרויקטים שתוכננו עבור מגוון בתי עסק, ביניהם בתי קפה, מסעדות, ברים, משרדים, חנויות, רשתות אופנה, רשתות מזון ועוד. הסטודיו הוקם בשנת 2011 ברמת אביב ובראשו עומד איתי גדרון, בוגר המכללה למנהל בעיצוב פנים שבעבר פעל כחלק מחבר הסגל האקדמי של המכללה.

בנוסף, כל עובדי הסטודיו הינם בעלי תארים אקדמיים וניסיון רב בתחום. ניסיונם בא לידי ביטוי ביכולת לייצר פתרונות מלאים ונכונים עבור אסטרטגיית עיצוב, המותאמים במדויק לצרכיו של הלקוח. בין היתר, מבחינת עמידה בהגדרות תקציב ולוחות זמנים, עיצוב חלל מדויק לאופי המותג ותדמית המקום, וכמובן הבנת מאפייני וצרכיו של קהל היעד. כמו כן, צוות הסטודיו מנוסה בהתנהלות מקצועית מול כל הגורמים הקשורים לפרויקט, לרבות קבלנים, יועצים, צבעים או נגרים, ויש לו את הידע להמליץ על בעלי מקצוע איכותיים ומתאימים. כל זאת ועוד מתגבש יחד לכדי יכולת להציב יעדי עיצוב גבוהים ולעמוד בהם באופן מושלם וחסר פשרות.

יצירת חוויית בילוי ורכישה אולטימטיבית

עיצוב פנים של חללי מסחר בסטודיו איתי גדרון מיועד ליצירת חוויית בילוי ורכישה אולטימטיבית, הנוצרת על פי אסטרטגיית עיצוב מתאימה וממוקדת בחיזוק תדמית בית העסק. מדובר בגישת עיצוב מקיפה של שלוש מאות ששים מעלות, הבוחנת את כל החלל המיועד ויוצרת עבורו שפה ייחודית אחידה ורציפה, המכילה בתוכה את הלוגו, הערכים והמסרים של המותג, שפה גראפית, חומרי גלם והצבעים הנבחרים למרחב. כל זאת לכדי יצירת מרחב ייחודי הבולט על פני מתחרים בענף, מסקרן ומעניין את הלקוח, יוצר בו תחושות מבוקשות, מוביל אותו לחקור את החלל ומניע אותו לפעול באופן הרצוי.

לקבלת עוד מידע אודות עיצוב פנים של חללי מסחר צרו קשר עם סטודיו איתי גדרון בטלפון 03-5402066 או באתר itaygidron.co.il.

תגובות

להשאיר תגובה