רוצים לקנות בושם חדש ומיוחד אבל במחיר שפוי? הגיע הזמן שגם אתם תכירו את המותג המוביל ברשת – מולקולה פרפיום.

אין ספק, בושם טוב הוא מתנה שכל אחד מאיתנו ישמח לקבל או להעניק לעצמו. ואולם, בושם טוב הוא מוצר מיוחד ואיכותי ובדרך כלל קנייתו כרוכה בעלויות גבוהות. כאן נכנסת לתמונה מולקולה פרפיום, יבואנית בשמים וטיפוח המובילה והגדולה בישראל, שהחליטה לשנות את כללי הענף עם מהפכת מחירים במגוון מותגי בשמים מבוקשים. הכוונה היא לבשמים מקוריים שניתן להשיג במחירים זולים שאין כדוגמתם, אותם החברה מייבאת ומוכרת ישירות דרך חנות האינטרנט ומספקת עם משלוח חינם לכל כתובת בארץ.

מבחר גדול של בשמים מוזלים

התאהבתם בניחוח הבושם החדש לגבר Creed Viking? רוצים להפתיע את בת הזוג עם הבושם הנפלא Amouage Sunshine? באתר הגדול והמתקדם של מולקולה פרפיום

אין כמעט סוג של בושם שלא תמצאו. החברה מייבאת ומשווקת בשמים ומוצרי טיפוח של מותגים ידועים בעולם עבור מחירים מהפכניים, כדוגמת קרולינה הררה, קרייטר, שאנל, קריסטיאן דיור, דלוצ'ה ואגנה, פראדה, פאקו ראבן, טום פורד רוברטו קאוולי ועוד. אם אתם רוצים להיוודע מקרוב לניחוחות של בשמים חדשים, אתם מוזמנים להגיע לחנות המעוצבת של החברה ברחוב לוינסקי, שכונת פלורנטין בתל אביב.

מותגים גדולים במחירים קטנים

לא מאמינים שתוכלו לרכוש מותגי הבושם גדולים עבור מחירים משתלמים וזולים? כדאי שתיכנסו לחנות האינטרנט של מולקולה פרפיום, בה תמצאו מבחר עשיר ועדכני של בשמים ממותגים לאישה ולגבר, המוצעים עבור מחירים זולים במיוחד. בין המותגים תוכלו למצוא גם בשמי יוקרה ובוטיק שהחברה מחזיקה באופן בלעדי, ולא ניתן לרכוש אותם באף מקום אחר בישראל.

מדובר בחברה מוערכת בעלת ידע מקיף ומעמיק בתחומי האסטטיקה והטיפוח, אשר מהפכת המחירים שלה אינה טרנד פרסומי חולף אלא גישה שיווקית בסיסית המיועדת לשנות את מאפייני השוק המקומי. יכולת זו נשענת על היותה יבואנית ישירה, המשווקת מוצרים דרך האינטרנט, דבר המקצר את שרשרת התיווך שבין היצרן לצרכן וחוסך בעלויות השיווק. כך יכולה החברה להוריד במחירי בשמים אפילו בחמישים אחוזים בהשוואה לרשתות וחנויות הפארם הגדולות.

מקור אמין ובטוח

חוששים לקנות בושם בזול מכיוון שהוא עלול להיות מזויף? עם מולקולה פרפיום אתם יכולים להסיר דאגה כי החברה מהווה מקור אמין ובטוח לביצוע קניות און ליין. ראשית, היא מקפידה לרכוש בשמים רק מבית היצרן ובכך מבטיחה את היותו של המוצר מקורי. שנית, אתר החברה מאופיין בסטנדרטים גבוהים במיוחד של אבטחה העומדים בדרישות חברות האשראי. בנוסף, מולקולה פרפיום עובדת עם אמון הציבור ומתחייבת למוצרים אמיתיים המגיעים מבית היצרן המקורי בלבד. לכך מצטרפת מקצועיות לשמה, הניכרת גם בשירות לקוחות אדיב ויעיל ובמענה אישי ומהיר לכל לקוח.

בושם במשלוח עד הבית

 רוצה להפתיע את זוגתך בבושם שיגיע אליה עם שליח לעבודה? מתגוררים רחוק מאזור המרכז? מלבד מחיר מצוין, במולקולה פרפיום תוכלו לקבלו את הבושם המובחר לכל כתובת מבוקשת בארץ, בין אם לפתח הבית או לאזור החלוקה הקרוב ביותר.

למידע ופרטים נוספים צרו קשר עם חברת מולקולה פרפיום בטלפונים 03-6737792 ו- 050-2208283.

תגובות

להשאיר תגובה