הילדים של היום יודעים טוב מאוד מה הם רוצים. לכן, כשמגיע יום ההולדת של ילדכם כדאי להקשיב לחלומות שלו שיכולים להתגשם במלואם ברשת מתחמי השעשועים גיים זון.

פעם הספיקו עוגת יום הולדת וכמה נרות, אבל היום הילדים נהנים מהרבה יותר אפשרויות ומחפשים הפתעות מלהיבות גם ליום ההולדת. רשת מתחמי השעשועים גיים זון לוקחת את ימי ההולדת צעד אחד קדימה, ומעמידה לרשותכם מתחם ענק עם שלל אטרקציות מגניבות. בנוסף, בסניפי הרשת שבראשון לציון ונתניה ממתין לכם צוות מנוסה מאוד שידאג לארגון החגיגה מאלף ועד תו.

כל החלומות של ילדכם – והרבה מעבר לכך

עבור ילדכם ועבור חבריו, יום ההולדת אמור להיות הנאה צרופה עם המון רגעים של שמחה, גאווה והתלהבות. אין ספק שבגיים זון יקבלו הילדים מענה מושלם שאפילו יעלה על הציפיות, בזכות מגוון עצום של מתקנים והפעלות שעומדים לרשותם. רק כדי לתת טעימה, נספר על סימולטור ב- 7 מימדים אשר בו הילדים יכולים לצפות בסרט מדהים עם אפקטים מפתיעים. לא נשכח גם את מתחם משחקי הוידיאו עם המשחקים האהובים והמתקדמים ביותר בתחום, סימולטורים של מכוניות ואופנועים, ואפשרויות שונות לזכייה בפרסים. דרך אגב, יכול להיות שלא תרצו לעלות עם ילדכם וחבריו אל המכוניות המתנגשות, אבל אם תעלו על מכונית תראו את החיוך והצחוק שלא מש מפניו בזמן שהוא מתנגש ומתחרה עם חבריו. כל זאת עוד לפני שהזכרנו את מסלולי המיני באולינג שבהם הקטנים יכולים לשחק ממש כמו הגדולים, ואת קרב יריות הלייזר המטריף שעוד ידברו עליו ימים ארוכים אחרי תום החגיגה.

מציאות מדומה שעולה על כל דמיון

כפי שבטח הבנתם, יום הולדת בגיים זון מאפשר לילדים לבחור מתוך מגוון אטרקציות. הדובדבן שבקצפת היא כמובן עמדת המציאות המדומה, המכונה Virtual Reality, שיוצרת עבור הילד עולם שלם של חוויות יוצאות דופן – אבל בלי לצאת מהמתחם. מדובר בטכנולוגיה חדשנית שיוצרת אשליה מציאותית מאוד של 365 מעלות, כך שהילדים מוצאים את עצמם במקומות "משונים", למשל  זירת קרב נגד זומבים או אחד נגד השני, הליכה על קורה בקומה העשרים של בניין גבוה מאוד, ועוד. סביר להניח שגם אתם לא תוכלו לעמוד בפיתוי ותתנסו לפחות פעם אחת בסימולציה המרשימה, שאינה כרוכה כמובן בשום סיכון.

ומה עם ההורים?

נכון, הפקה של יום הולדת והוצאתו אל הפועל כרוכה בלא מעט טרדות והסתובבויות, אבל לא בגיים זון. כאן אתם בוחרים אם לנוח בצד או להשתתף כראות עיניכם, בזמן שהצוות המקצועי מלווה את הילדים. יתרה מכך, בגיים זון דואגים לכל המרכיבים של יום הולדת מושלם, כמו למשל תפריט שילדים אוהבים ובהתאמה אישית, רחבת ריקודים, הדלקת נרות על העוגה, ומתנה מיוחדת לבעל השמחה. כל זאת במתחם מרווח ומיוחד שעומד לרשותכם ויכול לארח עשרות בני משפחה וחברים, וגם ניתן לקיים בו הופעת קוסם, הפעלות של ליצן, ועוד. ואם אתם מתלבטים לגבי פרטים מסוימים בחגיגה, הצוות המקצועי ישמח לסייע לכם בתכנון יום ההולדת לכל פרטיו.

למידע נוסף, עזרה בארגון החגיגה וקביעת יום הולדת בגיים זון, התקשרו עכשיו לטלפון 1-700-705-052.

 

תגובות

להשאיר תגובה