ביגוד טרמי איכותי לחורף – חם ונוח במיוחד

סובלים מקור בחורף? מתכננים חופשת סקי או טיול במקומות קרים? עומדים להתגייס לצבא או פשוט לא אוהבים שכבות של ביגוד? כדאי שיהיה לכם לפחות סט אחד של ביגוד טרמי.

בעבר, ביגוד חורפי היה כרוך במספר רב של שכבות, שלאו דווקא מועילות כשהטמפרטורות באמת צונחות, וגם לא ממש נוחות. לחילופין, ניתן היה להשקיע הון תועפות בביגוד טרמי אך בימינו המצב שונה לחלוטין. בחנויות מובחרות כמו Outland תוכלו לרכוש ביגוד טרמי איכותי ואופנתי במחירים משתלמים במיוחד, החל מגרביים טרמיות, גופיות, מכנסיים וחולצות, ועד למעילים.

מה זה בדיוק בגוד טרמי?

ביגוד טרמי הינו ביגוד קל משקל העשוי במרבית המקרים מפוליאסטר שיכול לשלב גם חומרים סינטטיים כמו מיקרו פליז וחומרים טבעיים כמו צמר. האיכות הטרמית של הבגד מתקבלת מצורת אריגת הבד בשיטת שתי וערב צפופה. בשיטה זו נוצרת שכבת בידוד נוספת מעל לעור מול האוויר הפתוח והקר, והגוף מצליח לשמר את החום הטבעי שלו. כמו כן, הבד הארוג בצפיפות סופג את לחות הגוף, מרחיק את הרטיבות מהגוף ומנדף אותה במהירות, וכך מרחיק את הזעה והגוף נשמר חם ויבש. תכונות אלו מאפשרות לשמור ביעילות על חום ובריאות ללא צורך בשכבות רבות של ביגוד, או במילים אחרות להיות עם ולהרגיש בלי.

התפתחות ענף הביגוד הטרמי

בעבר, ביגוד טרמי שימש בעיקר כשכבת ביגוד פנימית קלת משקל מתחת לבגדים חיצוניים. כמו כן, מהיותו מוצר יקר הוא נרכש רק בארצות באמת קרות או בקרב אנשים בעלי אמצעים. ואולם, בעשור האחרון בזכות עלייה ברמת הטכנולוגיה והביקוש לביגוד זה, החלו לייצר מבחר נרחב ומגוון יותר של סוגי ביגוד תרמי למטרות וצרכים שונים, תוך שימת דגש על חזות מעוצבת ואופנתית, ונוחות השימוש. כל זאת, עבור מחירים נוחים המתאימים לכל כיס ולמגוון קהלים, יעדים וצרכים.

למי מיועד ביגוד טרמי?

ביגוד טרמי איכותי שבאמת עושה את העבודה, מתאים לקשת רחבה של צרכים. כך למשל, הוא מעולה לאנשים שגרים באזורים עם חורף קר במיוחד כמו הרי ירושלים, הרי הגליל, הגולן והנגב. כמו כן, בהיותם פריטי לבוש מחממים ומנדפים זיעה הם מהווים ביגוד חיוני לחיילים, בייחוד לקרביים שבמסגרת אימוניהם מבלים ימים ולילות ארוכים בחוץ מבלי שיתאפשר להם להחליף בגדים וגרביים. למעשה, הביגוד והגרביים לא רק שומרים את החיילים יבשים וחמים, אלא גם שומרים על בריאותם במניעת שפשפות, פטריות ויבלות ברגליים.

בנוסף, ביגוד תרמי הוא דק וקל משקל, מנדף זיעה, נעים ונוח, מה שהופך אותו לפריט לבוש חיוני עבור ספורטאים כדוגמת רוכבי אופניים או רצי מרתונים. בנוסף לכך, ביגוד זה מעולה למי שמתכנן טיול במקומות קרים, כמו חופשת סקי בשוויץ או טרק בנפל, והוא גם מצוין לנשים, גברים וילדים הסובלים בחורף מקור.

לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא ביגוד וגרביים טרמיות, צרו קשר עם הצוות המקצועי של Outland דרך האתר או בטלפון 052-668-9492.

תגובות

להשאיר תגובה