אם התוצאה- מחויבים לתוצאות

למזל כלף ומנחם אלן תחום עיסוק מיוחד במינו, הם שותפים למעלה מ-22 שנה ובעלים של חברת –״אם התוצאה״, חברה העוסקת בסיכול עבריינות בעסקים, מניעת אובדן וצמצום פחת.

הרעיון המקורי והחשוב בהחלט שעומד מאחורי הפעילות של חברת אם התוצאה הוא מאוד פשוט, המטרה היא לצמצם ולמנוע אובדן של רכוש וכספים בתוך הפעילות הפנים ארגונית של חברות ועסקים, טיפול בגניבות, מעילות והונאות בתוך העסק, נושא שהוא פחות נעים לטיפול לבעלי העסקים והחברות ועובר לידי טיפולם היסודי של חברת אם התוצאה, מה שמאפשר לבעלי החברות ,שקט נפשי וידיעה ברורה שכספי החברה לא יזלגו החוצה.

מזל כלף, מנכ״לית החברה, בעלת וותק עשיר של מעל 23 שנה בניהול מערכות מניעת אובדן וסיכול עבריינות תעסוקתיות מורכבות בחברות מובילות בארץ, הישגיה המרשימים בהפחתת רמת הזליגה של סחורה וכסף בעסקים עבור מחלקות אותן ניהלה, הפכו אותה לשם דבר בתחום זה,    כבעלת ראייה מרחבית, דרך התנהלות ייחודית, ניסיון רב בשטח, והבנת  הצרכים באופן מעשי ומקצועי ביותר, שירותיה הובילו לתוצאות הטובות ביותר עבור לקוחות החברה, כמו כן ניסיונה הרב בתפקידים פיקודיים בתקופת מלחמת לבנון, ורקע לימודי עשיר בתחום החקירות והביטחון הובילו אותה לתפקד כאשת מפתח בחברה וכיום היא מרצה בתחום זה למנהלים ולקציני ביטחון.

מנחם אלן, סמנכ״ל החברה, בעל וותק וניסיון של מעל עשרים שנה, כבכיר במערכות מניעת אובדן וסיכול עבריינות תעסוקתית עבור החברות המובילות בישראל, בעל יידע עשיר ומתחדש בתחום הטכני, מאפיין ומייעץ לגופים בהקמת מערכות מיגון, מתח נמוך וטלוויזיה במעגל סגור, אלן בעל קשרים ענפים בתחומי האבטחה והביטחון ונושא הכשרה מנהלתית מטעם משטרת ישראל, כבוגר קורסי קצינים של משרד הביטחון וחקירות פרטיות ושירות בתפקידי מפתח ביחידות מובחרות, שמו ידוע כאיש שטח מוביל בתחום.

לדברי מזל ״התחום שאנו עוסקים בו הוא כה רלוונטי וחשוב עבור חברות, ארגונים ועסקים שונים, בעצם ניתן לקבוע כעובדה ברורה, כי בכל ארגון עסקי קיים אבדן וככל שהאבדן גבוהה, הרווחיות יורדת״.

על איזה סוג אובדן מדובר?

מני מסביר: ״מדובר באובדן כלכלי עבור החברה שמתייחס לעלות המוצר, פלוס פוטנציאל הרווח שהה אמור להיות מאותו מוצר, זה אומר שכל עסק שלוקח בחשבון את עניין האובדן, ידאג לתקצב את מניעתו מהסיבה שמערך המניעה שלנו מחזיר את עלותו לפחות פי שתיים ויותר לטווח הרחוק.לדבריו ״אנו מספקים שקט נפשי לבעלי העסק ומנהליו, ע״י מערכת מניעת האובדן שלנו  שמתבטאת בטיפול בנהלים, בקרות, טיפול בגניבות, מעילות והונאות בתוך העסק״.

מה בעל עסק צריך בכדי להבין שיש לו צורך כזה?

מסבירה, מזל ״זו מתמטיקה פשוטה, למשל: מוצר עולה לחברה 10 ש״ח, הוא מוכר אותו לצרכן ב15 ש״ח, במידה ומוצר זה ניגנב, רק בכדי להחזיר את עלותו הוא צריך למכור 2 מוצרים לפחות, אם נחשב את זה באלפים נבין שמדובר בסכומים גדולים מאוד, חשוב מאוד להכיר בעובדה שכל עסק צריך שירות מהסוג הזה שאנו מספקים ואח״כ להתאים את סוג השירות והתקציב שמותאם לו ע״פ אופי העסק, התקציב נע בין 25%- 45% מערך הפחת (האובדן) הקיים , כמובן שזה תלוי בסוג הארגון או העסק.

״אם נעשה חשבון פשוט ונלך לשורה התחתונה, לעסק יש אובדן של כ-  2,000,0000 ש״ח שהם בשווי 2.5% ואז מתחילה פעילות מניעת אובדן שמטרתה לצמצם את הפחת בחצי כיוון, כך שאחרי שנת פעילות הפחת יורד ב כ- 1.5% ששווים 1,000,000 ש״ח + 600,000 ש״ח (30 % במניעת האובדן) כך שהארגון הרוויח עוד 400,000 ש״ח וכך הפחת ממוזער באופן ששווה את ההשקעה״.

חברת "אם התוצאה בע"מ"  מובילה בארץ בתחום שיפור הרווחיות לעסקים השמה לעצמה למטרה עיקרית את מניעת האבדן והפחת בחברות ועסקים, שיטת העבודה בחברה מעלה את רמת הרווחיות ע"י הורדת רמת האבדן.

האני המאמין של החברה הוא כאמור לשפר ולהגדיל את רמת הרווחיות של עבור לקוחותיה, דרך שיטת העבודה ורמת השירות הקפדניים  שפיתחה החברה, ניתן סיוע משמעותית לעסקים בהגדלת רווחיהם, ״ אין קיצורי דרך, אבל כשיש לך חברה שיודעת לזהות מכשולים ולהוביל אותך בבטחה ליעד, ניתן להימנע מאבדן רווח פוטנציאלי ולהביא לגידול משמעותי ביעילות וברווחיות״

המשרד יושב בכתובת: התמר 13 , גן הדרום טלפון:   0773442900 פקס: 088668664

תגובות

להשאיר תגובה