הוא כתב לאולטראס ובימים אלה הוא גם אחראי לשיר הנושא של מצעד הגאווה השנה בביצוע של אישתאר, תכירו את גיל וינגרטן, שידוע יותר כ" DJ ONLY"  

אין מצב שלא ראיתם או שמעתם את " בלונד ושחור" שיר הנושא של מצעד הגאווה השנה, אותו מבצעת אישתאר, תוך כדי החלפת זהויות שונות והרמות בשירה, מי שעומד מאחורי השיר הוא גיל וינגרטן, צעיר תל אביבי שאחראי לכמה מלהיטי התקופה, אבל נדמה שהפעם זה הולך להיות הצלחה ענקית. עם קליפ בניחוח בינלאומי, זמרת בינלאומית והפקה מוזיקלית דומה, השמיים הם כנראה רק הגבול.
מה השיר הראשון שהפקת

השיר הראשון שהפקתי היה בגיל 15, אני לא כלכך זוכר אותו..ונראה לי שעדיף ככה. בכל מקרה, מאז עשיתי המון רמיקסים רשמיים לאומנים, שהובילו לשיר הראשון והרציני שהפקתי שלדעתי היה ירח מלא יחד עם האולטראס וסטטיק.

איך הגיעו אליך?

פנו אליי דרך חבר משותף, דיג'יי עמי. שעובד עם אותם הליינים.

איך ההרגשה להיות זה שאחראי להמנון הגאווה הרשמי של המצעד השנה

כבוד גדול והרגשה מדהימה,  למען האמת הרגשתי שמתישהו זה יקרה והשיר הזה היה מוכן לי כבר בראש בחלקים, כל מה שהייתי צריך זה להניח אותו על הדף.

איך הייתה העבודה עם אישתר?

אני אוהב אנשים פרפקציוניסטים, והיא לגמרי כזאת. הרגשתי שאנחנו משדרים על אותו הגל ושנינו מצפים לשמוע את אותו הדבר, זו הפעם הראשונה שאני לא נוכח פיזית בהקלטות של שיר שלי (כי ההקלטות נעשו בצרפת)וידעתי שאני יכול להיות רגוע.

אתה אחראי ללא מעט להיטים אבל בוחר ככה נראה להישאר בצד, יש סיבה לזה

אני לגמרי לא בוחר להשאר בצד,  בימים אלו אני עובד על אלבום בו אני מארח אומנים על שירים שאני כותב מלחין ומפיק, וברוב החומרים שלי אני נמצא בין האומנים של השיר, משתתף בקליפים ואפילו שר בחלק מהמקרים.

מה הפרוייקט הבא?

אני אחד כזה שאוהב להפתיע, כמה שירים שהולכים לצאת בחודשים הקרובים,כל אחד שונה מאוד מהשני.

 עם מי היית רוצה לעבוד?

לא עולה לי שם ספציפי…אבל בעיקר בעיקר עם כל אמן שמחפש להביא משהו שונה.

12 הערות

להשאיר תגובה