איריס גייר, 51 היא דוגמא להעצמה נשית, אם חד הורית אשר בגיל 48 ילדה שלישיה ומנהלת קליניקה מצליחה 

בשנת 2000 הקימה גייר את הקליניקה לאירידולוגיה רב-ממדית, תחום אשר אותו למדה ובאמצעותו הבריאה בעצמה ומאז היא עזרה למטופלים רבים להגיע להבנה מעמיקה שלשורש בעיות הבריאות ולהחלים בשיטות טבעיות ממגוון רב של בעיות. לשלב האבחון חשיבות עליונה ורק לאחר הבנה מעמיקה של מקור הבעיה, מותאם טיפול שמוביל לפתרון בעיות הבריאות ולהחלמתו של המטופל. ריס גייר נחשפה לתחום האירידולוגיה לאחר שבגיל 34 היא הרגישה ברע. כמו כל אדם היא ניגשה לרופא, שהפנה אותה לבצע בדיקות שונות. מסע הבדיקות ארך כשנתיים ובסופו לא היה קצה של חוט מדוע אשה אנרגטית ופעילה מרגישה בגיל כה צעיר ללא כוחות כלל. מה שמשך אותה בעיקר הייתה העובדה שאירידולוגים-מומחים, שחלקם רופאים, יכלו להסתכל לה בעיניים, לאבחן ולהבין מיידית ממה היא סובלת ומה מקור הבעיה. לאחר יישום ההמלצות שלהם היא חזרה להרגיש טוב ושבה למסלול תקין ואף טוב יותר מבעבר, בשלב זה איריס החליטה לעשות שינוי מקצועי לאחר קריירה מצליחה של 18 שנים בתחום פיתוח תוכנה וניהול פרויקטים בחברות מובילות בישראל. היא רכשה השכלה מעמיקה בתחומים של אבחון גלגל העין (אירידולוגיה), אבחון לובן העין (סקלרולוגיה), תזונה וניקוי רעלים מגדולי החוקרים ברחבי העולם: ד"ר ג'נסן מארה"ב, ד"ר לו-ריטו MD מאיטליה, וד"ר מלמאואר מארה"ב, ד"ר בירלו MD  מאיטליה, ד"ר בלינפנטה מקנדה, ד"ר אנדרוס מאנגליה והיא עובדת עם גדולי המאסטרים העולמיים בתחום. איריס היא מומחית בינלאומית באירידולוגיה, סקלרולוגיה וניקוי רעלים.

איריס היא נציגת האיגוד הבינלאומי לאירידולוגיה IIPA בישראל, מרצה ומלמדת את תחום האירידולוגיה בארץ וברחבי העולם (ארה"ב, קנדה, איטליה, ברזיל, איסלנד ועוד). במשך השנים הקימה בישראל את המכללה לאירידולוגיה רב ממדית בה מקבלים הסמכה מ- IIPA  והיא הכשירה אירידולוגים רבים בארץ וברחבי העולם והיא שמה לה למטרה להפיץ את מדע האירידולוגיה, לעזור לאנשים להכיר את מפת הבריאות שלהם, להחלים מבעיות בריאות ולהימנע מלפתח בעיות בריאות.

 מהי אירידולוגיה?

"אירידולוגיה היא מדע האבחון בגלגל העין המאפשר לפתוח חלון למצב בריאותו של האדם, באופן שמסייע לקבל מידע מדויק על נטיות גנטיות, פוטנציאל תורשתי, הבנת שורש בעיות הבריאות,  ולזיהוי בעיות בריאות בשלב מוקדם עוד לפני שהאדם מרגיש כל כאב או סימפטום. אבחון מדויק של הקשתית מספק מידע שקשה ולעיתים בלתי אפשרי להשיג בשיטות אחרות.למידע המתקבל באמצעות האבחון האירידולוגי נודע ערך רב במציאת פתרון מדויק ויעיל למגוון רחב של בעיות בריאות. האבחון האירידולוגי משולב ברחבי אירופה וברחבי העולם ע"י רופאים ככלי טיפולי. האבחון נעשה על ידי צילום הגלגל הצבעוני של העין , באופן שאינו חודרני ואינו כואב. האבחון מבוצע ע"י צילום חלקי העין במצלמות אירידולוגיה מקצועיות ובמיקרוסקופ דיגיטלי מקצועי, בהגדלה וברזולוציה גבוהים המתאימים למחקר קליני. התמונות מועלות על מסך המחשב באמצעות התוכנה המתקדמת בעולם לאירידולוגיה רב-ממדית של חברת COSMICIRIS, ושלב אחר שלב מבוצע האבחון והתאמת הטיפול. האבחון מתאים לכל גיל, הוא אינו חודרני ולא כואב.בקליניקה עזרה איריס לאלפי מטופלים להחלים ממחלות כגון: בעיות עיכול, מחלות עור, פסוריאזיס, בעיות כלי דם ולב, סכרת, לחץ דם וכולסטרול, מגרנות, פיברומיאלגיה, דלקות מפרקים ועוד.

fe127a74-bac6-4a16-a1cd-90d8e259226f

בנוסף לאבחונים, מתבצעים בקליניקה טיפולים טבעיים הכוללים, תוכנית ניקוי הרעלים המתקדמת ביותר בעולם על פי שיטת ד"ר ברנרד ג'נסן מארה"ב: בשיטה זו מנקים את הפסולת שהצטברה במעי הגס ואת הריר שנוצר ונדבק לקירות המעי במהלך שנים של אורח חיים לא בריא.

וכן תכנית תזונה אישית שעיקרה תוצאות האבחון האירידולוגי,  שעל פיו אנו מגלים את שורש הבעיה הבריאותית של המטופל ומתאימים לו תכנית תזונה אישית, להשגת תוצאות אפקטיביות. התזונה הינה מרכיב מרכזי בתהליך הריפוי והשמירה על גוף בריא. התכנית כוללת הנחיות מפורטות לחיים בריאים וכן ספרון מתכונים לבישול טעים ובריא.

 

לינק לאתר

www.irisgayer.co.il

 

תגובות

להשאיר תגובה