מראה השיער בתשע"ט- בסימן טבעי

האומברה, הדירוגים העמוקים ותוספות השיער הארוכות במיוחד ששלטו בשנים האחרונות, מפנים את מקומם למראות טבעיים, קלילים ולא מתאמצים יותר. אילו טרנדים של שיער נראה בשנה החדשה? שרית יפה מסלון "שרית תוספות שיער" מרחיבה.
בשנים האחרונות לא יכולתם ללכת ברחוב בלי להתקל בלוק האומברה המפורסם – המאופיין במעבר גוונים בשיער, לרוב משורש כהה ועד לבלונד בקצוות. השנה העברית החדשה העומדת בפתח מביאה עמה משב טרנדים מרענן המאופיין בסגנונות שיער קלילים, טבעיים ולא מתאמצים. באייטם הבא נסקור את חלקם.

קארה ארוך

לא רק בשיער, שנות ה-90' חוזרות ובגדול. מהלהקות האהובות ועד הקארה הארוך והבלתי מתפשר. דוגמא למישהי אופנתית שכבר החלה לסמן את הטרנד החוזר היא סימה בכר, מתמודדת "האח הגדול", עם תוספות שיער באורך קארה טבעי, המציגה מראה בקו נקי, אחיד ומלא.

קוקו מרושל
המראה המהודק OUT, מראה "לא התאמצתי" IN . רק אנחנו יודעות כמה צריך להתאמץ בשביל להגיע למראה ה"ככה התעוררתי". ובכן, בשנה החדשה תתכוננו להתאמץ הרבה, כי טרנד הבוקר חוזר.

בלונד בליאז'
בלונדיניות אל חשש. גם השנה הגוונים לא נעלמו מהאופנה לגמרי, הם פשוט מגיעים בצורה עדינה ונקיה יותר, בגווני בליאז' המשתלבים בצורה טבעית יותר בשיער.בליאז' היא טכניקה שבעזרתה יוצרים גווני שמש עשירים בשיער. הדגש הוא על לוק טבעי ועל עדינות, רכות ובהירות.

כמו שאומרים ש"בראש השנה תלבשי לבן" כך גםכדאי ששיערך יהיה בצבע אחיד ובאורך טבעי. אם שיערך פרוע ומשתולל – מעולה!!! זרמי עם הקו הטבעי של שיערך להשגת לוק טבעי ולא מתאמץ.

בתחום תוספות השיער הטרנד כבר אינו שיער ארוך ורפונזלי, אלא השגת מראה של שיער שופע ובריא ויצירת אשליית ה"כך התעוררתי".
שרית יפה מ"שרית תוספות שיער": "אני ממליצה לכל לקוחותייללכת על מראה שיער טבעי ואחיד. מעבר לטרנד הלא מתאמץ, חשוב לשמור על בריאות השיער. מומלץ לא להעמיס כמויות גדולות של תוספות ולהשתמש בשיער טבעי לא מעובד ברמה הכי גבוהה שיש. תוספות השיער שמגיעות לרוב לישראל, מגיעות מארצות קרות, סלביות, שם לשיער אין את נזקי השמש של ארצנו החמה."

שרית תוספות שיער – https://www.sarittosafot.com/

תגובות

להשאיר תגובה