קולקציית TOPTEN  החורף משלבת טרנדים מוכרים ומשודרגים, לצד טרנדים חדשים ובינלאומיים. הטרנדים אותם כולם מכירים שומרים על סגנון ייחודי לרשת שמתאים את עצמו מגוון הקהלים, הסגנונות והטרנדים הקולקציה לסתיו-חורף 2017/18 מתמקדת בארבע קבוצות טרנד עיקריות כאשר הערכים המנחים כל טרנד הינם, אופנה, איכות ומחירים אטרקטיביים 

SOFT EDGE

SOFT EDGE הוא הטרנד הרומנטי העונה ומאופיין ברקמות עדינות, פרחים מודפסים ותלת ממדיים והרבה חומרים רכים כמו קטיפות וסאטנים.ב- TOP TEN נוכל למצוא מגוון פריטים באווירה הרומנטית והנוצצת הזו כגון: תיקים, צעיפים, אביזרי שיער ותכשיטים. העונה, בולט מאוד צבע הזהב הוורוד ונוכל למצוא אותו משולב עם פנינים ואבנים מנצנצות למראה מדויק, עדין ומתוחכם.

 WILD TOWN

כמו בכל שנה, גם העונה ב- TOP TEN מוביל הטרנד האתני WILD TOWN.בולטים מאוד בטרנד מוטיבים אתניים אשר נותנים מראה אקלקטי עם אמירה וכוח.הטרנד מאופיין בהרבה פרוות, פונצ'ואים, צעיפים גדולים ועבים,תכשיטים בשילובי עץ, אבנים גדולות וטבעיות ועגילים צבעוניים עם נוכחות.לצילומי TOPTEN קמפיין סתיו חורף 17-18 צילום צילום שי יחזקאל (9) (Custom) (Custom)

AMERICANA

טרנד חדש וצעיר העונה הוא טרנד ה- AMERICANA שמתכתב עם פסטיבלי הרוק והקאנטרי באמריקה.ב- TOP TEN נוכל למצוא מגוון פריטים באווירה הרוקיסטית כגון בנדנות, משבצות, כוכבים וניטים.את הטרנד מאפיינות גם המתכות הכבדות בעלות הנוכחות, אותן ניתן למצוא בחגורות ובתיקים.באביזרים הנלווים ניתן לראות הרבה פאצ'ים וסיכות דש אותם ניתן לשלב על תיקים ובגדים.

 STAR TREK

הטרנד המטאלי והאהוב STAR TREK מאופיין החורף בלוק יותר עתידני ומעודכן.במוצרים של TOP TEN הטרנד יפגוש את הפריטים עם המון חומרים מטאליים בצבעוניות כסופה, זהובה, ולמעיזות גם כחול-מטאלי וורוד-מטאלי. ה- STAR TREK יאופיין גם בהדפסים מעולם הגלקסיה כמו כוכבי לכת וחלליות בתיקים ובסיכות הדש,בתכשיטים ההשראה תתבטא במוטיבים גאומטריים עם חומרים זוהרים ומנצנצים.

גם העונה TOPTEN  תתחדש בקולקציות חדשות המרחיבות את הגדרת המונח "אקססוריז"

גאדג'טים: כיסויים חדשים לטלפונים ניידים, רמקולים ואוזניות אלחוטיים, מטענים ניידים, כבלים במגוון צבעים ואורכים, אוזניות בשלל עיצובים, מאווררים לפלאפון ועוד הרבה מוצרים נלווים חדשיים ומדליקים.

מוצרי כתיבה: מחברות, מחקים צבעוניים, סטים של עטים, קלמרים, פתקיות מגניבות, קליפסים וערכות ציוד משרדי מגניב וצעיר והכל במחירים אטרקטיבים.

 טווחי מחירים: טווח מחירים כללי – 179.90 ₪  – 9.90 ₪ ניתן להשיג בחניות רשת TOPTEN ברחבי הארץ

http://www.topten-fashion.com

לצילומי TOPTEN קמפיין סתיו חורף 17-18 צילום צילום שי יחזקאל (8) (Custom) (Custom)

תגובות

להשאיר תגובה