לקראת חג האהבה העברי מתמלאות החנויות במתנות, אותם יעניקו האוהבים זה לזו. דובונים, פרחים ושוקולד, בחרנו לכם כמה אופציות מדליקות כמתנה לו ולה

המותג האמריקאי  McGregor המתאפיין בסגנון אמריקאי יוקרתי ונינוח מציע לקראת ט"ו באב מתנות בסגנון אחר. הפתיעו את בני הזוג שלכם במתנה אופנתית, שונה ומקורית. פריט לבוש המשלב בין קז'ואל  לספורטיביות, בגזרה אופנתית ועם פריטים ייחודיים המותאמים לחג האהבה.המלתחה שמציג המותג מזכירה את האנרגיה של העיר הגדולה, ניו יורק, את הקצב האורבני, את היוקרתיות ואת הנינוחות. פרטי הלבוש מלאי סטייל וחן.

70730771-321-8

תוכלו למצוא בקולקציית הקיץ לגברים ולנשים שמלות קצרות,חולצות פולו צבעוניות,שורטים לים,גופיות קייץ קלילות,חליפות ערב,שמלות קוקטייל ועוד. מגוון הדגמים הוא רחב, משלב צבעי פסטל וצבעי קיץ בהירים והקולקציה שומרת על קו עדין ואיכותי, העשוי היטב. הבדים טבעיים ורכים ומתאימים למזג האוויר הישראלי.

70540571-324-7

ניתן למצוא: מקגרגור קניון רמת אביב ובמקגרגור קניון ארנה

רשת באקלס מתמחה בחגורות ואבזמים עבודת יד אשר תוכלו להתאים אישית לאופי הייחודי של בני הזוג שלכם.אם תרצו להפתיע את בת הזוג בתיק עור אדום ויפיפה ברשת באקלס יש מבחר נרחב של תיקים שתוכלו לבחור מהם.

2_zpsb1822e61_1024x1024

.בבאלקס תוכלו למצוא תיקי עור איכותיים, חגורות יפיפיות, ארנקי עור מפנקים ועוד'אז בואו לרשת באקלס ותמצאו את  המתנה המושלמת עבור בן או בת הזוג.

1_zpsa563cf57_1024x1024

ניתן להשיג: סינמה סיטי ראשון לציון-רח' ילדי טהרן 5 ראשל"צ, דיזנגוף סנטר ת"א–רח' דיזינגוף 50 ת"א,אושילנד כפר-סבא- רח' עתיר ידע 4 כפר-סבא.ביג פאשן אשדוד –רח' דרך הרכבת 1 אשדוד.

 

www.buckles.co.il פייסבוק: באקלס ישראל

בנעלי DOGO מציעים לקראת החג מגוון נעליים ופריטים אופנתיים ומקוריים שאין למצוא כמוהם במקום אחר.

נעלי דוגו מביאים את בשורת הדפסת הגרפיקה על פריטי לבוש, הנעלה ותיקים. הפריטים והעיצובים המיוחדים הם פריטי אמנות של ממש והמותג הבינלאומי מוכר בכל העולם וניתן למצוא חנויות שלו בכל הערים הנחשבות בעולם- ברלין, ברצלונה, אמסטרדם, פריז ועוד.

flower of love2

לכל דגם בנעלי DOGO יש שם ואישיות משלו. הדגמים מעוצבים בפרטנות והקפדה והם מתוחכמים ובעלי אמירה, בעלי סיפור שיש לגלות. להעניק פריט מקולקציית DOGO זה להעניק מתנה שהיא אישית, ייחודית וחד פעמית. עולם ומלואו של סיפורי נעליים ותיקים אמנותיים ונחשקים.

dgs016-tgb021-1

קולקציית DOGO הינה טבעונית ועשויה מחומרים מתקדמים ללא רכיבים מהחי. הקולקציה מציאה עיצובים רבים מקורים, חמכים בשילוב של הומור. עיצובים שישמחו את יקיריכם ויעניקו להם את התחושה שהם תמיד נמצאים במחשובתיכם.

ניתן להשיג:

דיזינגוף סנטר קומה 2, ת"א,קניון גינדי -החשמונאים 100 תל אביב,פייססבוק: DOGO Tel Aviv

אינסטגרם:DOGOtelaviv

www.dogostore.com

 

 

תגובות

להשאיר תגובה