"הגברים בדנמרק כוסיות"

כך חושבת הדוגמנית והאקסית של יהודה לוי, לי לוי שאף יצאה בעבר עם יאיר נתניהו "אני תמיד אהיה לצידו" היא אומרת בתגובה לתביעה נגדו. תפסנו אותה מדגמנת קמפיין חדש עבור חברת הקוסמטיקה לאונרדו "התחלתי ללמוד פסיכולוגיה" היא מעדכנת ומספרת שכרגע טוב לה ברווקות "אני רוח חופשית" היא מסבירה
לי לוי (24) עלתה רק לפני שנתיים וחצי מדנמרק וכבר הספיקה להשתתף בתוכנית ריאליטי (המשימה אמזונס), לצאת עם יהודה לוי ויאיר נתניהו וכיכוב בשלל קמפיינים. בימים אלו היא מדגמנת עבור חברת הקוסמטיקה לאונרדו ומשתפת אותנו בתוכנית שלה לקראת החגים "אני טסה ללוס אנג'לס וגם לסין להשתתף באיזה פרוייקט". מי יותר שווה לדעתך נתניהו או יהודה לוי ?
"שניהם שונים אחד יותר פוליטי ואחד בעסקי השעשועים" כשאני לחוץ להבין מי למשל יותר ג'נטלמן היא "משיבה ששניהם". הריחוק מהבית ומהמשפחה קשה לה "אני מתגעגת" אבל לא נראה שזה מטריד אותה יותר מדי. ולגבי פרשיית הפוסט הזועם של יאיר נתניהו שעכשיו גם הולך להיתבע בשל כך היא משיבה "אני תמיד אהיה לצידו". כשאני מנסה להבין אילו גברים לדעתה יותר שווים אלו שבדנמרק או בישראל היא קצת מהססת אבל לבסוף אומרת "בארץ הגברים יותר מיוחדים ואילו בדנמרק הם כוסיות. בארץ הגברים יותר מקנאים וזה אפילו נחמד".
לגבי הגבר האידיאלי לוי מאמינה שבעצם "הכל כימיה".
רוני בר המנכ"ל והבעלים של לאונרדו מסביר שבשנים האחרונות הם פיתחו טכנולוגיה חדשה להסרת שיער "מדובר בהסרת שיער נטולת כאבים במהירות שיא. קיצרנו את כל תהליך הסרת השיער בכל השלבים שלו לעשרים דקות לטיפול גוף שלם במקום שלוש שעות".
בר מסביר שזוהי טכנלוגיה ייחודית והיא מוגנת בפטנט "היא אומנם מבוססת על פיתוח של טכנולוגיות ישנות אבל הפיתוח הוא חדשני". לדברי בר הטכנולוגיה עבר ניסויים והוכחות בשטח והיא כבר נחשבת להצלחה בשוק האירופי בדגש על מדינות שבהן פחות הייתה מודעות להסרת שיער כמו גרמניה לגבי הבחירה של לי לוי כפרזנטורית מסבירים בחברה "הקונספט של הקמפיין שנבנה ע"י הצוות המקצועי, במיוחד עבור הדוגמנית, משלב אמירה אישית תוך הפגנת יכולותיה המקצועיות כפי שלא נראו מעולם. קמפיין הצילומים יעסוק במראות החורף בסגנונות שונים. החל בסגנון רומנטי נשי, רך ועדין. סגנון קליל המשדר רכות ויופי. המשך בסגנון הבוהו שיק- הצבעוני, המשוחרר, היצירתי והמוחצן. סגנון שבו שילובי הצבעים מפתיעים ומושכי עין, בשילוב בדים אתניים, פרנזים, שיפון ועור. ולסיום סגנון הגלאם והיוקרה- דרמטי, משלב תחרה, לורקס, כסף, זהב ושילובי שחור ולבן. סגנון המעיד על נועזות והכרה בערך. בסגנון זה נעשה שימוש במחשופים, פריטי עור, הדפסים גדולים ואביזרים מרשימים".
בר, הקים את החברה לאחר שצבר ניסיון רב בתחום המכשור הקוסמטי- רפואי. צוות החברה מונה מהנדסי פיתוח, מומחים טכניים וצוותי הדרכה מהטובים בתחומם. החברה שוקדת על פיתוח ומחקר תוך בחינה ולימוד מתמיד של צרכי קהל היעד
בין מוצריה ניתן למצוא: היפר פולס להסרת שיער וטיפולי פנים וגוף. מניקל- להקפאת שומנים. סופר לרי- להסרת שיער ומגוון פעילויות נוספות. המגוון הרחב של המכשירים מאפשר לתת מענה מושלם למגוון רחב של בעיות כמו: צלוליט, אקנה, חידוש ומתיחת העור, הצרת היקפים, העלמת קמטים, אנטי אייג'ינג ועוד.

תגובות

להשאיר תגובה